משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

טיפול נגד כינים טבעי ואפקטיבי

שמן אתרי רוזמרין איכותי וטהור למגוון שימושים מלבנדר קוסמטיקה טבעית

כל הורה מכיר היטב את הכינים המתחילות לבקר את ראשי הילדים כבר בגילאי הפעוטון והגן, וממשיכות לא פעם גם לבני הנוער. אכן, למרות שהכינים מגיעות בעיקר מהדבקות בגן אצל ילדים שאינם שומרים על מרחק זה מזה, הן אינן מבדילות בין גיל, דת, גז ומין – ולפיכך מטרידות מאוד גם אותנו המבוגרים. אין פלא איפה שרבים שואלים את עצמם איך להרוג ביצי כינים ואיך להיפטר מכינים בדרך טבעית, בניגוד לתכשירים שעל הדרך גם עלולים לפגוע בשיער ובקרקפת. במאמר הבא נביא תשובות לשאלות אלה.

כמה מילים על כינים


כמה שהן קטנות ככה הן עושות צרות גדולות. רק שני מילימטרים של חרק בלי כנפיים ועם שש רגליים, שלא יודע כיצד לעוף, לקפוץ או לרוץ, אבל מה שהוא יודע לעשות טוב מאוד זה למצוץ דם ולגרום לנו להתגרד. בדרך כלל הגירודים מופיעים מאחורי האוזניים ובמרכז הראש, הם מטרידים ויכולים להגיע עד לכדי פצעים אם אנו מתגרדים חזק והרבה. והבעיה היא שבהתחלת ההדבקה עוד לא מרגישים את הגירוד וכך לא יודעים שנדבקנו. ועוד בעיה חמורה היא קצב ההתרבות המהיר של הכינה, כאשר כל כינה שעברה הפריה יכולה להטיל עד שש ביצים ביום ובסך הכל במהלך חייה כמאה ביצים בממוצע.

אך מטפלים בכינים באופן טבעי


טיפול טבעי לכינים יכלול מספר פעולות. תחילה, מומלץ מעת לעת לבדוק את שיער הילדים באמצעות מסרק כינים גם אם הם אינם מתגרדים, מתוך הבנה שגם ילד שלא מתגרד יכול להיות נגוע. שנית, אם נראה לכם שיש סיכוי שאחד הילדים נדבק בגן (למשל הידבקויות חוזרות ונשנות לאורך השנה), השתדלו ללמד אותו שלא להצמיד את ראשו לילדים אחרים. בנוסף, אם גיליתם הדבקה והתחלתם טיפול, זרקו את המצעים והמגבות לכביסה, וכל בגד או פריט אחר שייתכן והכינים כבר הגיעו אליו. מעבר לכך, אם מצאתם כינים אצל ילד אחד צאו מנקודת הנחה שכל בני המשפחה כבר נדבקו ובצעו את הטיפול לכולם.

יש כמה וכמה חומרים שיכולים לעזור בטיפול טבעי בכינים, ולכל אחד מהם יש את הסגולות שלו. לדוגמא, ניתן לבצע לכינים טיפול בחומץ הממיס את ההפרשות שמדביקות לשיער את ביצי הכינים, מה שמסייע להסרתן מהשיער בעת הסירוק – עניין חשוב מאוד אם רוצים באמת להיפטר מהכינים כדי שלא יחזרו כעבור שבוע. דוגמא נוספת היא טיפול בכינים עם סודה לשתיה שגם היא לא הורגת את הכינים עבר מסייעת לאחיזת המסרק בשיער ויוצרת מעין קצף העוזר לזהות טוב יותר את הכינים.

מלבד טיפול בכינים עם חומץ וסודה, יש מבוגרים השוטפים את השיער עם עראק ולאחר מכן עוטפים אותו באמצעות שקית, מה שמוביל להריגת הכינים, אבל לא מומלץ עם ילדים. כמו כן, יש המכינים תמיסה של לימון סחוט וג’ינג’ר שאותה מעסים אל הקרקפת, ויש המערבבים בין מרכך, שמן זית ושמן עץ התה.

חומרים ותכשירים טבעיים לטיפול בשיער


מלבד האמור לעיל, ישנם תכשירים וחומרים שניתן לקנות באתר שלנו שמסייעים מאוד להתמודדות עם הכינים. למשל, תכשיר טבעי נגד כינים הוא “ראש שקט” שנועד בראש ובראשונה לשמירה על היגיינת השיער, ורבים מדווחים כי הוא מסייע מאוד לדחיית כינים. אכן, מניעה היא שם המשחק בטיפול בכינים והתכשיר “ראש שקט” תורם לכך ומכיל שמן שקדים מתוקים וחמאת קוקוס לשיפור מבנה ומראה השיער ולהזנתו. כמו כן, התכשיר מועשר בריכוז נמוך של שמן רוזמרין (פרטים בהמשך) ובשמנים אתרים המרחיקים מזיקים כגון שמן מנטה, שמן עשב לימון ושמן גרניום. המוצר מצויין גם לטיפול כינים לאחר שכבר נידבקים בתור עזר לסירוק עם תהליך פשוט ונעים למשתמש אבל יעילות גבוהה מאוד כאשר מסרקים טוב אחרי הטיפול עם מסרק צפוף.

עוד מוצר מצוין בו משתמשים בבתים רבים בישראל בתור תכשיר נגד כינים טבעי הוא שמן אתרי רוזמרין. זהו שמן מרענן, ממריץ, מטהר ומשכך כאבים הידוע כמצוין לדחייה של כינים ובכלל לשמירה על ניקיון הראש, וגם יעיל לטיפול בקשקשת. שימו לב שאנו לא ממליצים להשתמש בשמן רוזמרין מרוכז על העור,  למשל מאחורי האוזניים למניעת הדבקה. זהו שמן בעל עוצמה רבה ולכן למי שרוצה להשתמש בו כנגד כינים אנו ממליצים לדלל אותו בשמן זית או בשמן שקדים, ולעסות בכל בוקר כמות קטנה על כל השיער.

הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם על מנת לסייע בבחירה נכונה ולתת הכוונה מקצועית. לפרטים נוספים וקבלת עזרה הנכם מוזמנים לפנות אל חברתנו בטלפון 077-2127172.

מוצרים לשיער – ראש שקט להיגיינת השיער

ראש שקט – תכשיר 100% טבעי המעולה לניקוי, הרחקת כינים ושמירת היגיינת השיער וכפי
79.00149.00 מידע נוסף

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן