להלן טבלת המשלוחים לפי סכום רכישתכם באתר.

שימו לב:

  • שככל שקניתכם גבוהה יותר כך עלות המשלוח תהיה נמוכה יותר.
  • המחירים תקפים למשלוחים בתוך הארץ. משלוחים לחו”ל בתיאום עם מרכז ההזמנות
  • חדש! רוצה להזמין ולקבל מיד עד הבית? נתקעת בלי מתנה להערב? שירות לתושבי המרכז:משלוח באותו היום ישר עד ביתך בהזמנה טלפונית בלבד. (תקף לתל-אביב, גבעתיים, רמת גן, בני-ברק, חולון, בת-ים, פתח-תקווה, כפר-סבא, רעננה, הרצליה, רמת השרון)
  • משלוחים לכל רחבי העולם באמצעות דואר חבילות או שירות EMS המספק שירות מהיר מדלת לדלת לרחבי העולם. מחיר המשלוח נקבע לפי גודל החבילה והיעד. להזמנות טלפוניות בלבד.
סכום רכישה/שיטת משלוחשליח עד הביתדואר רשוםצ’יטה שופס
מומלץ!
0-149 ₪302015
150-249 ₪15150
250-349 ₪10100
מעל 350 ₪000
  • חדש ומומלץ! צ’יטה שופס – שרות משלוחים חדש עם פריסה רחבה של כ1000 נקודות מסירה בכל הארץ. צ’יטה מציעים אלטרנטיבה נוחה ומהירה לשרותי הדואר ומעבירים את החבילה שלך לנקודת איסוף (חנויות) הכי קרובה לכתובתך. שימו לב, ברכישה מעל 150 ש”ח – משלוח בצ’יטה שופס – חינם!
  • משלוח בדואר רשום– אנו נשלח לכם את החבילה בדואר רשום דרך דואר ישראל.
    את מספר המשלוח נשלח לכם על מנת שתוכלו לעקוב אחרי החבילה. לאתר דואר ישראל.
  • שליח עד לבית הלקוח – משלוח עם שליח נשלח ע”י חברת שליחויות ותלוי באזורי חלוקת
    חברת המשלוחים הכוללים את כל המדינה. בחלק מהיישובים מעבר לקו הירוק או מדרום
    לבאר שבע לעיתים תישלח החבילה בדואר רשום בלבד בתיאום עם המזמין לאחר ההזמנה.

מתוך תקנון האתר:

אופן ומועדי אספקת המוצרים של לבנדר, קוסמטיקה טבעית ורוקחות טבעית

  • עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף נשלחת ללקוח הודעת SMS. במידה והחבילה לא תילקח בזמן על אף הודעות הSMS שנשלחות למספר הטלפון שהשאיר הלקוח בביצוע ההזמנה, היא תוחזר לחנות והלקוח יחוייב בעלות משלוח נוסף.
  • משלוחים ישולמו לפי סך ההזמנה הכולל ובהתאם לצורת השילוח המתבקשת. עלויות המשלוחים בהתאם למדיניות המשלוחים המעודכנת בדף מדיניות משלוחים.
  • משלוח המוצרים ייתבצע עד 3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה. זמן האספקה המובטח הינו מיום ביצוע התשלום בפועל, כאשר יום עבודה כולל את ימים א‘-ה‘, לא כולל חגים ומועדים. המוכר עושה כל שביכולתו בכדי לזרז את זמן האספקה. בד”כ המוצרים יגיעו ללקוח תוך כ- 5 ימי עסקים במשלוח רגיל בתלות בגורם המשלח.
  • על אף האמור לעיל, הלקוח לא יוכל לדרוש פיצוי במקרה של עיכוב בהגעת המוצר מסיבה שתלויה בדואר ישראל. המוכר יעשה כל שביכולתו על מנת לזרז ולאתר את המוצר עבור הלקוח. באם יחלפו 10 ימי עבודה (לפי סעיף 12) והלקוח טרם יקבל את המוצר תהיה זכותו לבטל את הרכישה מבלי לשלם דמי ביטול, או לבקש משלוח מחודש של המוצר.
  • המוכר שומר לעצמו את הזכות שלא לספק מוצר מסוים, במידה שהמוצר אזל במלאי או שחלה טעות במחיר/במפרט. במקרה כזה הלקוח יקבל הודעה על ביטול העסקה תוך 24 שעות מביצועה ויזוכה תוך 24 שעות מקליטתה, באם חויב.