משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

  • עמוד הבית
  • /
  • בלוג
  • /
  • איך לבחור את השמפו המושלם או במילים אחרות איזה שמפו מומלץ לתינוקות

איך לבחור את השמפו המושלם או במילים אחרות איזה שמפו מומלץ לתינוקות

כן, בסופו של דבר, השמפו הטוב ביותר יהיה שמפו לתינוקות בגלל ההרכבים והתהליכים שהוא עובר מבחינת בקרת איכות ומחקר ופיתוח, וכמובן בגלל התוצאות הסופיות.
אנחנו אוהבים תינוקות ואנחנו אוהבים להשקיע בהם, הם מהווים את היעד עבור קו ההגנה האולטימטיבי מבחינת בטיחות והזנה ולכן באופן כללי מוצרים לתינוקות יהיו הבחירה המועדפת לכל המשפחה, גם ככל שזה נוגע לסבונים לגוף, אבקות ונוזלי כביסה, מרככי כביסה וכיוצא באלה. מטבע הדברים, שמפו לתינוקות יהיה השמפו הידידותי ביותר גם עבור מבוגרים. לרוב אלה יהיו מוצרים מבוססי צמחים שעברו הרבה מאד בדיקות ומחקרים קודמים עד לשלב ייצור המוצר הסופי.
שיער מושלם הוא אולי לא תמיד הפתרון לכל הבעיות שבעולם, אבל חייבים להתחיל איפשהו. שמפו תינוקות למבוגרים הוא אחד מהטריקים המשמעותיים לטיפוח מזין ובריא של השיער ולמראה עשיר ושופע שלו. שמפו לתינוקות מומלץ שיהיה טבעי ועשוי מרכיבים מזינים, עשירים והיפו אלרגניים. לרוב שמפו טבעי לתינוקות יהיה גם ידידותי לסביבה וזו בהחלט נקודה משמעותית לזכותו.
טיפים לשמירה על שיער מושלם
טיפוח השיער הוא כבר מזמן לא עניין מגדרי בלבד והמודעות כלפי הפוטנציאל שטמון בשיער והערך המוסף של שיער בריא שנראה במיטבו זה משהו שכולנו כבר מודעים אליו. אז איך נכון לתחזק את השיער ומה הטיפים הכי טובים להבטיח שלפחות רוב הימים שלנו יהיו ימי שיער טובים?
הנה כמה נקודות חשובות שראויות להתייחסות בשגרת טיפוח השיער:
  1. עקרון הזהב של פחות הוא יותר מאד נכון לגבי השיער שלנו והוא עומד בליבם של הטיפוח והתחזוקה של שיער בריא, מבריק ושופע. פחות להתעסק עם השיער בכל צורה ואופן. פחות פאנים, פחות החלקות, פחות גיהוץ, פחות סלסול, פחות חפיפות, פחות הבהרות, פחות קרמים תעשייתיים, פחות הברשות. ככל שמתעסקים עם השיער פחות, כך הוא נראה טוב והוא נראה טוב לאורך זמן, גם בטווח הארוך.
  2. יותר אבץ ותזונה מלאה ועשירה באופן כללי- כמו כל אברי הגוף גם השיער מושפע מהתזונה שלנו וככל שהיא עשירה יותר אתה גם השיער. במקביל, תזונה דלה תיתן אותותיה על השיער באופן די מהיר והשיקום ייקח זמן. אבץ משפיע באופן חיובי על השיער ומונע את הנשירה שלו, במקביל לחיזור סיב השערה עצמו. הקפדה על צריכת אבץ באופן קבוע ובפרט בשלבי מעבר כמו הריון ולאחר לידה, כמו בתקופות שבהם מבצעים יותר פעילות גופנית או באופן כללי בתקופות עם יותר מתח.
  3. שימוש במסרק על פני מברשת ישמור על השיער יותר. למברשת יש נטייה לשבור יותר שערות ואילו המסרק פחות. יתרה מכך, ההמלצה היא לסרק שיער יבש ולא להסתרק אחרי מקלחת.
  4. לייבש את השיער באמצעות ספיגה עדינה עם מגבת, ללא סחיטה קשה וללא חומרי ייבוש. באופן כזה השער לא יישבר או יישבר הרבה פחות. סיבי השיער, עם כל גמישותם הם בסופו של דבר דקים ושבריריים, קל לשבור אותם ולצד הנטייה של רובינו להתפצלות בהחלט כדאי להימנע מכך.
  5. לשמפו יש השפעה מאד משמעותית. כשהשמפו לא טוב זה ישפיע על חיוניות ונראות השיער וכן גם על בריאותו. עד כדי כך זה משמעותי. שמפו איכותי לעומת זאת יעשה פלאים לכל שיער ובכל מצב.
  6. הזנה טבעית ישירות לשיער מהווה את הבסיס לתחזוקה של בריאות ונראות השיער וכוללת שימוש קבוע ותדיר במסכות וקרמים מזינים שמבוססים חומרים איכותיים מהטבע בלבד. שמנים ופורמולות צמחיות הם תוספים ידידותיים והקפדה על מסיכה שמיושמת כמו שצריך ובמשך כל זמן ההמתנה הנחוץ תשקם ותתחזק את השער בצורה מדהימה.

בקטלוג האתר תוכלו ליהנות מכל המוצרים שלהם השיער שלכם זקוק על מנת ליהנות ממלוא הבריאות ולהתקיים בשפע. על אחת כמה וכמה כאשר יש התמודדות עם מצבים שונים של רגישויות, נשירה, יובש של השיער וחולשה כללית שלו חשוב לדעת שיש מה לעשות והיכולת שלנו להשפיע היא משמעותית. טיפול ותחזוקה של השיער גם במצב בריא יבטיחו את השמירה על בריאותו לאורך זמן ויספקו הגנה מפני נזקי הזמן והחיים. כפי שכבר נכתב, בשלבי מעבר קיצוניים כמו בתקופות עם מתח גבוה או בזמן הריון או לאחר לידה ההקפדה על הזנה וטיפוח חשובה שבעתיים.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן