משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

כל הפתרונות עבור נשירת שיער טבעית ופתולוגית

שמן קוקוס לשיער המלצות לשימוש ממומחי לבנדר קוסמטיקה טבעית
נשירת שיער הוא תהליך טבעי שקורה כחלק משגרת החיים אצל כל מי שיש לו שיער- בני אדם ובעלי חיים כאחד. מי שמגדל בעלי חיים מכיר היטב את התופעה וכנראה גם מתרגש פחות כשהיא פוקדת גם אותו.
מקובל לעשות הבחנה בין סוגי התופעות השונות של נשירת שיער במטרה לאבחן את המצב ולטפל בו במידת הצורך. במרבית המקרים שבהם מדובר על נשירה שאינה תקינה והיא חלק ממצב של חולי או מחסור, מגנזיום לשיער לפעמים יכול לעזור בטיפול בבעיה.
סוגים של נשירת שיער
נשירת שיער כאמור יכולה להיות במקורה במגוון סיבות וחשוב לאבחן את הסיבה הספציפית למקרה המדובר על מנת לדעת כיצד ניתן לפעול בנידון.
בגוף שלנו יש מיליוני בלוטות של שיער שרובן המוחלט בכלל רדום. מדי יום אדם מאבד כעשר שערות באופן טבעי כאשר שערות חדשות פורצות. לאורך הזמן הבלוטות הרדומות מתעוררות בהדרגה ומניבות שער גם הן. בלוטות השיער מפוזרות בכל הגוף והן למעשה הסיבה שטיפולי לייזר והסרת שיער לצמיתות מאכזבים את רוב האנשים. גם אם מתקיימת הסרה מוחלטת ולצמיתות של שיער, לאורך הזמן יתעוררו הבלוטות הרדומות ויצמח מהן שיער חדש מה שיוביל לתוצאה של גדילת שיערות ולכאורה כישלון הטיפול. בפועל הטיפול לא כשל, פשוט נולד שיער חדש שלא היה שם קודם, מעולם ולכן טיפולי הסרת שיער מתמשכים לאורך החיים.
זאת הסיבה שבגינה צמיחת שער למעשה, כמו כל יתר המערכות שלנו, היא מחזורית ונשירה מסוימת מהווה חלק טבעי ואף הכרחי של המחזור הזה. יחד עם זאת יש מעבר. באופן כללי, נשירת שיער היא כאמור תהליך טבעי שמתרחש כחלק ממחזורי הטבע והחיים- בחילופי עונות, במהלך היריון ולאחר לידה, בעת שינויים הורמונליים ושינויים בתזונה. עם זאת, בעוד שנשירת שיער לאחר לידה היא טבעית, יש סף מסוים שכשעוברים אותו זו כבר אינדיקציה לבעיה. אותו הדבר עם תזונה. באופן כללי אנחנו לא אמורים לחוות נשירת שיער כתוצאה משינויי תזונה, משום שמשמעות הדבר היא שהשיער נושר כתוצאה מחוסר ומחסור.
נשירת שיער או התקרחות?
כאשר נשירת השיער נובעת כתוצאה ממחסור תזונתי לרוב מדובר על חוסר מגנזיום שיער. שמן מגנזיום לשיער מהווה תכשיר יעיל מאד לחיזוק השיער ולטיפול בנשירה והזנה על ידי מגנזיום תסדיר את המחסור ויכולה לשפר את המצב. כדי להבטיח גם בטווח הארוך את צפיפות השיער מומלץ לעשות שימוש במוצרים כמו שמן קוקוס נשירת שיער שמתחזק נפלא את בריאות וחוזק השערה לדוגמא קרם שיער על בסיס שמן הקוקוס. כן גם שמן רוזמרין לנשירת שיער עושה עבודת תחזוקה נפלאה.
שמן להצמחת שיער פועל באופן מעט שונה מחומר כמו שמן לחיזוק השיער זאת משום שהראשון ממש מעודד שיער לצמוח וזאת פעולה שמזוהה בעיקר עם שמן הקיק שהיווה חומר גלם לייצור חומרים שונים פחות ידידותיים אבל בכמויות קטנות לשיער הוא עושה פלאים. חומרים לחיזוק לעומת זאת, כמו במקרה של שמן קוקוס לשיער נשירה יסייעו במניעה של נשירת השיער, אבל לא בהכרח יעודדו בלוטות רדומות להצמיח שיער חדש כמו במקרה של תכשירים לעידוד צמיחת השערה. שמנים אתריים ממריצים ידועים כטובים לעידוד צמיחת שיער כשמן מנטה, שמן ארז ועוד – תוכלו למצוא שילוב מעולה שלהם יחד עם שמן קיק בשמן הזקן שלנו המשמש נשים וגברים רבים גם לשיער ועידוד צימוח שיער
אהבה עצמית היא הזנה וטיפוח עצמי
מקובל להתייחס למצב השיער כאינדיקציה לבריאות הכללית, יחד עם זאת מצב השיער הוא גם הרבה פעמים תוצאה של גנטיקה באלל דומיננטי, כלומר ללא קשר לתנאים הסביבתיים. כמו במקרים של הקרחה שנובעת משינוי טבעי וקבוע במאזן ההורמונלי, מה שנפוץ אצל גברים, אבל מתקיים גם בקרב נשים.
מודעות והקפדה יאפשרו ויבטיחו את המצב האופטימלי והמיצוי המקסימלי של מלוא פוטנציאל השיער הקיים, אך חייבים להכיר גם במה שיש. במקום ליפול להשוואות מיותרות של איך הדברים אמורים להיות, מומלץ להיצמד למקסימום שניתן להגיע אליו מתוך המצב הנתון ולהקפיד על שגרה בריאה, נכונה, טבעית ומזינה באמת לעור, לבריאות הכללית וגם לשיער.
נשירת שיער טבעית זו תופעה שחשוב להקפיד לעקוב אחריה שלא תחמיר, כפי שראינו שקורה לא אחת וכן גם חשוב להקפיד על נטילת מגנזיום למניעת נשירת שיער גם במסגרת תוספי מזון במידת הצורך וגם, ובעיקר באמצעות תכשירים שמיושמים באופן ישיר על השיער. בקטלוג המוצרים שלנו ניתן למצוא את כל מוצרי השיער הטובים ביותר לטיפול, חיזוק ושימור השיער והמראה שלו לאורך זמן ובקלות. הרכישה באתר בטוחה ומאובטחת וכן ניתן למצוא בו גם שפע של מידע בדבר שגרות טיפוח אפשריות.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן