משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

כל מה שצריך לדעת על פילינג לעור הפנים

פילינג לעור הפנים
פילינג שטחי הוא טיפול בסיסי נחוץ שמומלץ לבצע לפחות פעם בשבוע ולא חייבים להוציא עליו הרבה כסף, או כסף בכלל- למעשה. טיפוח של עור הפנים היא לא מילה גסה ורובינו מכירים בנחיצות של זה מעבר לאופנת הבוטוקס, אם אפשר לקרוא לה ככה. זיהום אוויר, איפור, תזונה, שינויים הורמונליים, חשיפה לשמש ועישון מהווים גורמים מאד משמעותיים שמשפיעים על עור הפנים ועל הבריאות הכללית שלנו. תחזוקה ראויה ושגרתית מאפשרת להקל על הנזקים המצטברים שמחוללים הגורמים הללו.
מה זה פילינג
שגרת טיפוח הפנים יכולה להיות מצויה על אחת מהנקודות הרבות שנמצאות על הטווח כאשר הדרישה המינימלית למראה בריא וחיוני מצויה בהיגיינה של עור הפנים והזנה שלו.
על השאלה פילינג מה זה כדאי להקדים במענה על השאלה לשם מה. פילינג מיועד להעניק ניקוי עמוק של עור הפנים, תוך הסרה של תאי העור המתים והלכלוך שהשתרש עמוקות בנקבוביות העור. פילינג מבוסס על עומק חדירה כך שככל שהוא עמוק יותר, מוסרות שכבות של תאי עור ונחשפת שכבה חדשה ובריאה יותר. פילינג עמוק מעניק תוצאה של זוהר וגמישות העור, התחדשות ומראה צעיר יותר.
כמה סוגי פילינג יש?
כאמור ישנם כמה סוגים של פילינג הן מבחינת עומק החדירה והן מבחינת סוג החומרים. ניתן להבחין בין חומרים כימיים לחומרים טבעיים, אלה מטבע הדברים משפיעים גם על האפקט וגם על המחירים- ולא רק הכלכליים של כל אפשרות.
פילינג בינוני לפנים בפרט כאשר עושים שימוש קבוע באיפור, לפחות באופן תקופתי של אחת לחצי שנה הוא טיפול אפקטיבי שיאפשר לשמור על ניקיון והיגיינה של הפנים לאורך זמן. לרוב מדובר על שימוש בחומרים אינטנסיביים כדי לקבל עומק ראוי ועל כן טיפולים מהסוג הזה מקובל לעשות אצל מומחה. כמובן שאפשר לקבל תוצאות עוצמתיות יותר, לא רק של ניקוי, אלא של התחדשות ומראה זוהר וחיוני הרבה יותר באמצעות  פילינג עמוק שלרוב יהיה פילינג כימי שיצריך הימנעות מהשמש אך יש לפילינגים אלו מחירים לאורך זמן לא פשוטים. את הפילינג הזה מומלץ לעשות בסתיו ובחורף, כלומר בעונות שהסיכוי לחשיפה בהן קטן יותר. אבל לפילינג זה לפעמים מחירים גדולים מהשינוי שהוא עושה ואנו לא ממליצים על פילינגים עמוקים באופן כללי אלא למקרים מיוחדים. 
פילינג ביתי
לעומת זאת ניתן לעשות גם פילינג קל, ביתי שלא מצריך מיומנויות, בטיחות יתרה או מומחים. ההמלצה שלנו זה על הפילינג פנים הטבעי שלנו שמגיע באבקה אותה ניתן לערבב עם הסבון פנים משמן זית אחת לשבוע או פעמיים בשבוע ואז לעסות את התערובת בתנועות סיבוביות על עור הפנים על מנת לקבל פילינג עדין ויעיל. אם צריכים גם הזנה אפשר לערבב את אבקת הפילינג מצמחי מרפא שלנו עם שמן ההזנה לפנים ולעסות על עור הפנים וכך לקבל פילינג והזנה בבת אחת אך אז הניקוי יהיה יותר מורכב ופחות נוח לשימוש.
כן אפשר להכין גם בבית משחה לפילינג ביתי. זה לא יהיה ברמה של טיפול פנים פילינג עמוק. יחד עם זאת גם מבחינת מחיר וגם מבחינת יצירת גירוי ורגישות העור- הפילינג הביתי, בפרט שמיושם בהתמדה אחת לשבוע, מאפשר לקבל תוצאות נפלאות בטווח הארוך ואף להימנע מהצורך בחדירה עמוקה מעת לעת.
בכל מקרה מדובר על טיפול נפלא וחיוני והתוצאות של פילינג לפני ואחרי ניכרות באופן חד ומובהק, ולכן כדאי לעשות אותו גם עם מה שיש. מתכון קליל הוא לקחת שמן מכל סוג, אבל איכותי כמו שמן זית, אבוקדו, רוזמרין, שומשום או פשתן, להוסיף לו מלח שולחן או סוכר ולשפשף את עור הפנים בתנועות מעגליות. אפשר לעשות את זה גם עם לימון. פשוט לחתוך חצי לימון ולשפשף. חשוב לשטוף היטב אחרי.
שגרת טיפוח ביתית
לקבלת תוצאות אופטימליות של עור ומראה הפנים לא צריך לעשות הרבה, אבל חשוב להקפיד על תדירות ואיכות החומרים. חשוב לשטוף את הפנים מדי יום עם סבון ולישון עם עור פנים נקי. חשוב לא פחות למרוח קרם הזנה לאחר השימוש בסבון על מנת למנוע הליך התייבשות שיוביל לתגובה של הפרשת שומנים. מומלץ מאד לעשות שימוש גם בקרם עיניים גם בבוקר וגם בלילה. העור שמסביב לעיניים רגיש יותר והזנה יתרה שלו רק תיטיב. בקטלוג המוצרים בחנות המקוונת שלנו באתר מחכים לכם שפע של מוצרים איכותיים לעור הפנים ועד. המוצרים מותאמים וייעודיים לסוגי עור שונים כך שניתן להתאים את הסדרה המושלמת לכל מצב ולכל צורך. הרכישה באתר בטוחה וידידותית ושירות הלקוחות שלנו זמין לענות לכל שאלה.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן