משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

יובש, קילופים וגירוד בכפות הרגליים – טיפול טבעי

טיפול טבעי ברגליים יבשות

סובלים מיובש בכפות הרגליים? יש לכם חתכים בכף הרגל? מחפשים משחה לסדקים בכפות הרגליים? אם כן, הבשורות הטובות הן שקיימים לא מעט פתרונות עבור יובש בכפות הרגליים ושאר התסמינים הנלווים, ולא מעטים מהם מבוססים על מרכיבים טבעיים. בשורות הבאות נסביר מדוע יש יובש ברגליים, למה הוא יכול לגרום וכיצד ניתן לטפל בתופעה המעיקה בצורה טבעית.

מדוע העור יבש, סדוק, מגרד וכואב?

כפות הרגליים של ניחנו בעור יחסית עבה והן גם ממוקמות באזור שלא ממש קרוב אל העין והלב. הן פשוט אמורות לעשות את העבודה, ובאמת עליהן לשאת את משקלנו לאורך שעות מדי יום. כפועל יוצא מכך אנשים רבים סובלים מיובש ברגליים, למשל כי מסיבה גנטית יש להם נטייה לעור יבש, בגלל שהם משתמשים בנעליים לא טובות, בגלל שהם עובדים בעבודה המצריכה עמידה לשעות ממושכות, ובגלל שהם ממילא סובלים ממחלות הקשורות בעור. יש עוד סיבות המובילות לעור יבש, והבעיה היא שללא טיפול הולם המצב עלול להחריף ולהוביל לבעיות עור קשות המאופיינת בגירודים בקילופים וסדקים, באדמומיות ולפעמים אפילו בהפרשה ודימום כאשר הסדק עמוק במיוחד.

טיפולים טבעיים לעור יבש

אז מה עושים עם קילופים בכפות הרגליים ועם חיתוכים, סדקים ושאר הצרות? קודם כל, מקפידים מאוד על כך שכפות הרגליים יהיו נקיות ויבשות. כמו כן, יש להקפיד על הליכה עם נעליים טובות ומאווררות, אך מצד שני לא להרבות בהליכה עם סנדלים או יחפים מכיוון שהדבר משפיע לרעה על השימון הטבעי של העקב. בנוסף, יש להימנע ככל הניתן ממגע של כפות הרגליים עם חומרים מזיקים כמו כימיקלים וחומרי ניקוי, ולהקפיד לתת לרגליים מנוחה – במיוחד אם אתם עומדים הרבה בעבודה כמו מורים ומרצים.

ואם אתם מחפשים ליובש בכפות הרגליים תרופות סבתא לא תתקשו למצוא ברשת כמה המלצות טובות. למשל, עבור טיפול בכפות רגליים יבשות ניתן לקחת גיגית מים עם שתי כפות מלח ושתי כפות של אבקת סודה לשתייה, להשרות למשל כרבע שעה ואז לקרצף את הרגליים עם פומיס. לאחר מכן יש לעסות את כפות הרגליים כחמש דקות באמצעות נוזל המכיל שתי כפות שמן וכף סוכר. ולבסוף, יש להכין קערה של מים רותחים עם חתיכה של שעוות נר ושתי כפות שמן, ואחרי ההמסה להמתין לקירור ולעסות את כפות הרגליים בעדינות.

יש גם המציעים לעור יבש ברגליים טיפול עם שמן קוקוס או שמן שומשום, כלומר מריחה אחרי גירוד של העור היבש. אפשרות נוספת היא להשתמש בבננות מעוכות שאותן מורחים ומשאירים לכ- 15 דקות על כפות הרגליים וכמובן – כמו בכל הטיפולים – לשטוף ולייבש היטב. עוד הצעה היא להשתמש בשמן פראפין ויש המשתמשים גם בוזלין, בדבש, במי מלח, או בפילינג ביתי הכולל אורז טחון, חומץ תפוחים ודבש.

טיפול טבעי עם קרם חמאת שיאה

מלבד תרופות הסבתא למיניהן, שכבודן במקומן מונח, כדאי שתכירו גם את המוצרים המצוינים שלנו לטיפול בכפות רגליים יבשות וסדוקות. בראשם עומד קרם הרגליים על בסיס חמאת שיאה, המכיל גם שמנים אתריים ותמצית קלנדולה המשקמים מטפלים בעור יבש, מגורה או פגוע. מדובר בקרם מצוין לבעיות שונות של כפות הרגליים כמו ריחות עזים, הזעה ופטרת, המעניק לעור ריפוי ואיזון. הוא מכיל מאה אחוז חומרים פעילים טבעיים בריכוז גבוה עד פי חמישה ממוצרים רגילים, ואנו מייצרים אותו בעבודת יד ברישיון משרד הבריאות בבית המלאכה שלנו. הקרם אינו מכיל חומרי ריח סינטטיים, תוצרי לוואי של נפט, חומרים משמרים או כימיקלים סינטטיים.

יש לציין כי לצד הקרם, למי שסובל מעור רגליים סדוק ויבש אנו ממליצים גם להשתמש בסבונים הטבעיים של חברתנו, העשויים משמן זית טבעי מכבישה קרה. סבון עם ליפה טבעית למשל עוזר לפילינג עדין של העור היבש וחידוש כפות הרגליים ומנקה את עור בעדינות מבלי לייבש את כף הרגל. הסבון מכיל גם שמן קיק, שמן זית ושמן קוקוס שהינם מצוינים לעור. בנוסף, ניתן לעשות שימוש בסבון עם גרגירי חוחובה המסייע בקילוף תאים מתאים ובריכוך וניקוי של כף הרגל.

לפרטים נוספים והזמנות

את הקרם, הסבונים ומוצרים נוספים לרגליים תוכלו להזמין בקלות ובבטחה דרך האתר, ובמידת הצורך הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם על מנת לסייע בבחירה ולתת הכוונה מקצועית. לפרטים נוספים וקבלת עזרה הנכם מוזמנים לפנות אל חברתנו בטלפון 077-2127172.

קרם רגליים טיפולי טבעי

קרם רגליים טיפולי על בסיס חמאת שיאה אורגנית מעולה (מעל 45%) לטיפול בעור יבש
63.0095.00 מידע נוסף

סבון ליפה מוצק טבעי

הסבון שממריץ ומחדש את פני העור ומחדש בזכות ספוג הליפה הטבעית השלם שבו. סבון
35.00 מידע נוסף

סט טיפוח כף הרגל

מארז מושלם לטיפול בכפות הרגליים עם קרם כפות רגליים טיפולי וסבון מוצק ליפה לפילינג
95.00 מידע נוסף

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן