משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

מוצרים טבעיים לפסוריאזיס ותרופות סבתא

שמן קוקוס מעולה לטיפוח פנים טבעי
אנשים רבים הסובלים מפסוריאזיס אינם מעוניינים לקבל את הטיפולים הקונבנציונאליים באמצעות סטרואידים, פוטו-תרפיה, תרופות ביולוגיות וכדומה, או שניסו את הטיפולים הללו ואינם מרוצים מהתוצאות. בכל מקרה, אנשים אלו ואחרים מחפשים עבור פסוריאזיס תרופות סבתא ומוצרים טבעיים שבאמת עובדים.
כמה מילים על פסוריאזיס
פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית, כלומר כזו בה המערכת החיסונית תוקפת את הגוף או ליתר דיוק את תאי העור. כתוצאה מכך ישנה תחלופה מהירה של תאי עור ומופיעות שכבות עם קשקשת בצבעי סגול עד אדום. מדובר במחלה כרונית שעד היום לא נמצא לה מרפא מוחלט, אם כי בהחלט קיים לפסוריאזיס טיפול טבעי וקונבנציונאלי שיכול לסייע ולהקל. היא יכולה לנבוע מהיבטים גנטיים, מאורחות חיים לא בריאות כמו סטרס, השמנת יתר ועישון, מזיהומים וממחלות קודמות, מנטילה של תרופות מסוימות ועוד. יש לציין כי קיימות מספר צורות של פסוריאזיס כגון פלאק המופיעה באזור הקרקפת, הציפורניים המפרקים והברכיים, אינברסה המופיעה בטבור, במפשעה, בבית השחי ובאזורים פנימיים וקפלים נוספים. מעבר לכך, הפסוריאזיס עלולה להחמיר ולהפוך לארתריטיק פסוריאזיס, כלומר פסוריאזיס המלווה בדלקת מפרקים שיכולה להוביל לנכות.
תרופות סבתא לפסוריאזיס
אז למי ששואל איך לרפא פסוריאזיס, התשובה היא שמדובר במחלה ללא מרפא אך בהחלט ניתן לשמור עליה באיזון ולקבל הקלה רבה. בין היתר ניתן להיעזר במרכיבים טבעיים הנחשבים לתרופות סבתא לפסוריאזיס, וחלקם בהחלט מופיעים במוצרים שפותחו לאור מחקרים מדעיים ענפים. כך למשל, ידוע כי שמן זית מכיל ויטמינים ונוגדי חמצון הטובים לעור ונלחמים ברדיקלים חופשיים, וחומצות שומן התורמות לסילוק פסולת מתאים ומשפרות את מהלך ההחלמה. גם צמח האלוורה מכיל ויטמינים ומינרלים חיוניים לעור, ויש לו תכונות מקררות ומרגיעות, ואילו לחומץ תפוחים יש אפקט נוגד דלקת ומנקה של פצעים. מרכיבים נוספים שיכולים להועיל הם למשל הכורכום בזכות היותו אנטי דלקתי ועשיר בנוגדי חמצון, מינרלים וויטמינים, שיבולת שועל המביאה להרגעת והקלת הגירודים בעור, ועוד. יש לציין כי לעיתים מסייע חלב אם לפסוריאזיס ואף יש המשווקים חלב נאקות לטיפול במחלה, אם כי הדעות לגבי היעילות משתנות בין מטופלים.
מוצרים טבעיים לטיפול בפסוריאזיס
באתר של חברתנו תוכלו למצוא משחה לפסוריאזיס, שמפו לפסוריאזיס שיכולים להקל מאוד ועוד מגוון מוצרים טבעיים שפותחו לאור ידע מעמיק בנושא. כך למשל, ניתן להזמין דרכנו שמן המפ המשמש רבים לטיפול בפסוריאזיס המופק בכבישה קרה מזרעי קנביס ואינו מכיל חומרים משני תודעה. מדובר בשמן עשיר בחומצות שומן, ויטמינים וחלבונים הנספג בעור ביעילות, מעודד חידוש של הרקמות, משפר את גמישות העור ומאפשר לו לנשום, ויכול לתרום להקלה משמעותית על בעיות כמו פסוריאזיס, סבוריאה, אקנה ואטופיק דרמטיטיס.
משחה שלקוחות רבים משתמשים בה להקלה על פסוריאזיס היא הקרם הטיפולי עם חמאת שיאה ושמנים אתריים ומיצויים צמחיים כולל קלנדולה וקמומיל המעולים להרגעת עור מגורה יחד עם סבון נוזלי טיפולי לגוף שמקל גם הוא ומרגיע את העור במקום לגרות את העור כמו שסבונים סינטטיים עלולים.
ולמי שמחפש טיפול טבעי בפסוריאזיס בקרקפת אנו מציעים שמפו לפסוריאזיס נוזלי או שמפו מוצק העשוי משמן זית, מרכיב שיתרונותיו תוארו לעיל. מדובר בשמפו עדין שאינו מייבש, המיוצר אך ורק מחומרים טבעי משמן זית כתית וללא חומרים משמרים, בלי תוספות של מצלח, תוצרי נפט, חומרי ריח למעט שמנים ארומטיים ותוצרי נפט. הוא מצוין לאנשים שסובלים מעור יבש בקרקפת ומבעיות קשקשים, סבוריאה וכדומה.
עוד דוגמא היא שמן אתרי ערער, המכונה ג’וניפר, שאותו מפיקים באמצעות זיקוק של פירות בקיטור. זהו שמן התורם להקלת כאבים ומצוין לטיפול אחרי פרוצדורות ניתוחיות או מכות יבשות. הוא אנטי בקטריאלי ומחטא, מתאים לעור שמן ולטיפול בפסוריאזיס ואסטמה של העור, מומלץ לעיסוי להמרצה של מחזור הדם וגם מרומם את מצב הרוח. השמן הוא טבעי לחלוטין ללא חומרי סינטטיים, טהור ואינו מדולל, וברמת האיכות הגבוהה ביותר.
דוגמא אחרונה למאמר זה הינו סבון מוצק בוץ ים המלח, המיוצר משמן זית ישראלי בכבישה קרה, מועבר בבוץ של ים המלח. את הסבון הזה מייצרים בשיטה קרה שלשמירה על הויטמינים של שמן הזית, ואילו הבוץ של ים המלח ידוע מזה שנים בתכונותיו הטובות לטיפול בפסוריאזיס ובבעיות עור אחרות בזכות מגוון מינרלים וויטמינים. בתוך הסבון משולבים בקפידה שמנים המתאימים לטיפול בעור רגיש כגון שמן גרניום, שמן לבנדר, שמן פטשולי ושמן פלמה רוזה.
לפרטים נוספים והזמנות
אם אתם מבקשים לפסוריאזיס טיפול טבעי תוכלו להזמין דרך האתר שלנו בקלות ובבטחה מגוון מוצרים, שחלקם תוארו במאמר זה. כמו כן, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם על מנת לסייע בבחירה נכונה ולתת הכוונה מקצועית. לפרטים נוספים וקבלת עזרה הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 077-2127172, בצ’ט או במייל

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן