משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

רוזציאה טיפול טבעי ואיבחון

רוזציאה טיפול טבעי ואיבחון מהמומחים של לבנדר קוסמטיקה טבעית

רוזציאה – איבחון ודרכי טיפול

קודם כל האיבחון של הרוזציאה הוא בעיקר מהסתכלות ומעקב אחרי סימפטומים, אין הרבה בדיקות משמעותיות מלבד זאת.
רוזציאה היא מחלה כרונית ללא טיפול המעלים אותה לגמרי או מבטיח בתוצאותיו. לכל אחד ואחת נדרש טיפול שונה שיתאים למקרה האישי שלהם, לאורח חייהם ולגורמים המשפיעים כמו גם לאופן ההתבטאות של המחלה אצלהם.
למרות שמדובר במחלה כרונית כדאי מאוד לא להזניח לטפל בה ולהקטין למינימום את ההתפרצויות ולשפר את מצב העור על מנת למנוע החמרה והגעה לפגיעה משמעותית וארוכת טווח במראה הפנים.
טיפול טבעי נכון ברוזציאה יכלול קודם כל שלב של למידת המחלה האישית וניסויים עם מעקב על תהליך המחלה, מה משפר ומה גורם להחמרה וכך למצוא באופן הדרגתי אחר האיזון הנכון. ישנם מגוון של תרופות על העור ובבליעה שמשפיעות על רוזציאה אך אנו ממליצים לשמור זאת רק לשלבים מאוחרים יותר במידה ולא הצלחתם לאזן את העור באמצעים אחרים. גם שימוש בתרופות במרשם רופא יידרוש תהליך של ניסוי וטעייה, כך שאל תוותרו על ניסיונות של טיפול טבעי ברוזציאה, לאורך זמן תמיד עדיף וחלק מהתרופות מרשם דורשות שימוש קבוע לאורך שנים.

באנר שאלון

טיפול טבעי ברוזציאה – הצעות ראשוניות

יש מגוון גורמים הידועים ככאלה שעלולים להחמיר את מצב העור. עקבו אחר עור הפנים שלכם ואחר גורמים אלו ומצאו את אלה המשפיעים אצלכם לרעה ונסו להקטין אותם.

  • הימנעו משיפשוף או נגיעה בפנים כמו גם יש להימנע משימוש בחומרים לפילינג לפנים על מנת למנוע זיהום והחמרת מצב העור.
  • בידקו את הקרמים והחומרים עימם אתם שוטפים את הפנים – פעמים רבות יש בחומרי הקוסמטיקה חומרים בעייתים לעור הגורמים להחמרה של מצב הרוזציאה. נסו להפסיק להשתמש במוצרים שאתם חושדים בהם והסתכלו על השינויים.
  • השתמשו בקרם הגנה רחב טווח בכל פעם שיוצאים החוצה. מומלץ להשתמש בקרם הגנה על בסיס מינרלי עם אבץ אוקסיד וטיטניום דיאוקסיד שגם בעלי פעילות אנטי בקטריאלית וגם יוצרים שיכבה פיזית שמגינה על העור מנזקי השמש ולא חושפת את העור לרדיקלים חופשיים הנוצרים בחומרי הגנה אורגניים.
  • הימנעו מטמפרטורות קיצוניות – חום וקור קיצוניים עלולים להחמיר מצב העור.
  • הימנעו ממאכלים ומשקאות העלולים לגרום להתפרצות בכלל זה מוצרי חלב, אלכוהול, מאכלים חריפים ועוד.
  • הפחתת לחץ – מתח הוא גורם שכיח לרוזציאה. נקיטת כל הצעדים להפחתת רמות הלחץ תסייע במניעת התלקחויות כמו פעילות גופנית קבועה, שינה באיכות טובה, תזונה בריאה ומאוזנת.
  • שטפו את הפנים עם חומר ניקוי עדין אנו ממליצים על סבון הפנים הטיפולי. הסבון מכיל גם שמן עץ התה הידוע כמעולה להקטנת כמות הקרדית – Demodex folliculorum ויכול לשפר את מצב העור.
  • שמור על לחות העור עם קרם לחות עדין ובריא ועיקבו אחרי השינויים בעור בעקבות שימוש או אי שימוש בקרם.  אנו ממליצים לעור הרגיש על הקרם משקם המכיל חמאת שיאה וקלנדולה המעולים להרגעה ושיפור מצב העור. יחד עם זאת אם אתם סובלים גם מפצעונים רבים הדומים לאקנה עם מוגלה, כדאי להתחיל בסרום הטיפולי המכיל מגוון חומרים אנטיבקטריאלים הפועלים נגד החיידקים היוצרים את הפצעונים וגם מזינים את העור בשמנים קלים שלפעמים חסרים בעור וגורמים להפרשות שומן פנימי מוגברים.
  • השתמש במכונת גילוח חשמלית בעת גילוח, פעמים רבות הסיכון להחמרת הרוזציאה פוחת ביחס לשימוש בסכין גילוח רגיל. יחד עם זאת שים לב שלפעמים זה לא רוזיצאה אלה פשוט רגישות לגילוח ומעבר לסבון גילוח טבעי יכול לשפר את המצב בקלות רבה.

מוצרי לבנדר המומלצים לטיפול ברוזציאה לפי מצב העור.

  1. קודם כל הגנו על העור משמש בעיקר לבעלי עור בהיר, חשיפה לשמש יכולה לגרום להחמרה במצב העור. אנו ממליצים על הקרם הגנה לפנים עם האצה האדומה שמזינה את העור ומשפרת מראה העור כמו גם נותנת כיסוי ואחידות לעור לשימוש יומיומי. הקרם מכיל רק מקדמי הגנה מינרלים כולל טיטניום דיאוקסיד ואבץ אוקסיד שנותנים הגנה פיזית לעור ומונעים את פגיעת השמש גם מקרני ה- UVB וגם מקרני ה- UVA. לשאר הגוף מומלץ הטבע סאן 50SPF כאשר הולכים לים וכו’
  2. כאשר העור אדמומי ללא פצעונים מומלץ שימוש בקרם משקם שהוא קרם הזנה מעולה לעור רגיש עם קלנדולה ושמן חי עד (הליקרזיום) המעולה לחידוש העור והרגעת העור. ניקוי העור באופן יומיומי עם סבון פנים משמן זית ינקה את העור אך לא ייבש אותו וירגיע את העור, ניתן גם לבחור את הסבון פנים הטיפולי המכיל שמן עץ התה הידוע כבעל השפעה על הקרדית העור
    3. כאשר סובלים גם מהופעה של פצעונים אנו ממליצים קודם כל על שימוש בסבון פנים טיפולי המכיל שמן עץ התה הידוע כמעולה לטיפול בקרדית העור ה- Demodex folliculorum, ובכך ינקה את העור באופן עדין ויסודי ויעזור בשמירה על הגיינת העור. לאחר מכן כאשר העור מגורה ואדום אנו ממליצים על מי פנים טיפוליים המכילים מיצוי קלנדולה, סרפד והממליס המעולה להרגעת עור אדום ומגורה עם פצעונים, יחד עם אלכוהול העוזרים לניקוי העור. להזנת העור צריך לנסות מה יתאים ככל הנראה כדאי להתחיל עם סרום טיפולי לעור המזין את העור בשמנים קלים שלפעמים חסרים בעור וגורמים להפרשת העור המוגברת כמו גם מכיל חומרים אנטיבקטריאלים המעולים נגד החיידקים היוצרים את הפצעונים המגולתיים. אם ההזנה שלו לא תספיק לעור ותרגישו צורך בהזנה נוספת הקרם משקם בלילה יכול להיות השלמה מצויינת לטיפוח העור.

מוצרי טיפוח טבעיים להקלה על תסמיני רוזציאה

מי פנים לעור שמן טיפוליים וטבעיים

מיצוי צמחים ושמנים לניקוי יסודי המקל על עור מגורה/שומני ועם נטייה לאקנה. מי הפנים
60.00 מידע נוסף

סבון פנים טיפולי לעור שמן ואקנטי

סבון פנים טיפולי לעור שמן ואקנטי עם שמן זית ושמן קוקוס המנקה ביסודיות ובעדינות.
57.00 מידע נוסף

סרום טיפולי לעור שמן ואקנטי

רקחנו עבורך סרום לעור שמן ואקנטי טיפולי וכמובן 100% טבעי עם שילוב שמנים ייחודי
140.00 מידע נוסף

קרם הגנה לפנים אנטי אייג’ינג SPF30

מהמוצרים הנמכרים שלנו בקיץ הישראלי, קרם יוצא דופן המעניק הגנה גבוהה SPF30 והזנה בו-זמנית
195.00 מידע נוסף

קרם פנים טבעי – קרם משקם

שילוב של קלנדולה ושמן חי-עד לחידוש ואיחוי העור! הקרם מספק הזנה עמוקה ועשירה לעור
135.00 מידע נוסף
[vc_column_text]

  • In vitro and in vivo killing of ocular Demodex by tea tree oilת Y-Y Gao 1, M A Di Pascuale, W Li, A Baradaran-Rafii, A Elizondo, C-L Kuo, V K Raju, S C G Tsengת Br J Ophthalmol 2005 Nov;89(11):1468-73BMC Infect Dis. 2018 Jul 11;18(1):318. doi: 10.1186/s12879-018-3232-4.
  •  
  • Relationship between Helicobacter pylori and Rosacea: review and discussion Xingzhe Yang 1

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן