משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

לשיער בריא יותר- טיפול טבעי בקרקפת יבשה

טיפול לקרקפת יבשה

קרקפת יבשה היא מצב שכיח אשר עשוי להשפיע על אנשים בכל הגילאים, מצב לא נוח ומתסכל. קרקפת יבשה מתרחשת כאשר היא לא מייצרת מספיק שומן טבעי השומר על הלחות. יובש בקרקפת יכול להוביל לגירוד, אדמומיות, להתקלפות ואף לבעיות חמורות יותר כמו קשקשים. למרות שקיימים טיפולים רבים זמינים, בחירה בפתרונות טבעיים עוזרת לטפל בבעיה ובנוסף משפרת את הבריאות הכללית של השיער והקרקפת.

קרקפת יבשה- גורמים ותסמינים

יובש בקרקפת מתרחש כאשר עור הקרקפת חסר לחות. ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לקרקפת יבשה, כולל:

  1. גנטיקה- קרקפת יבשה עשויה להיות תורשתית.
  2. אקלים- קרקפת יבשה נפוצה יותר באזורים שיש בהם אקלים יבש.
  3. חורף- קרקפת יבשה יכולה להחמיר בחורף, כאשר מזג האוויר קר ויבש יותר.
  4. שימוש מוגזם במוצרי שיער- שימוש מוגזם במוצרי שיער חזקים, כגון צבעי שיער,  מרככים, ספריי, גלייז וכו', המכילים חומרים סינטטים יכולים לייבש את הקרקפת.
  5. שטיפה תכופה במים חמים- שטיפה מדי יום או אפילו מספר פעמים ביום יכולה ליצור נזקים לשערה.
  6. תזונה- תזונה לקויה עשויה לתרום לקרקפת יבשה.
  7. מצבים רפואיים- חשוב לדעת כי קרקפת יבשה יכולה להיות סימן למצבים רפואיים מסוימים, כגון פסוריאזיס, אקזמה או סבוריאה דרמטיטיס.

התסמינים של קרקפת יבשה כוללים גירוד, יכול להיות גרד רב בקרקפת. כמו כן, הקרקפת עשויה להיות אדומה ומגורה. תסמין נוסף שניתן לראות ולחוות הוא התקלפות עור הקרקפת, קרקפת יבשה יכולה לגרום להופעת קשקשים לבנים. יתרה מכך, מכיוון שיובש בקרקפת מחליש את שורש השיערה, הוא גם עלול להוביל  לנשירת שיער.

היתרונות של שיטות טיפול טבעיות

כשמדובר בטיפול בקרקפת יבשה, השיטות הטבעיות מציעות מספר יתרונות. אחד היתרונות הגדולים ביותר של טיפול טבעי בקשקשים בקרקפת הוא שטיפול זה הוא בטוח בדרך כלל לשימוש. טיפולים טבעיים מכילים מרכיבים שמקורם הוא בטבע כגון תמציות צמחים ושמנים אתריים, הידועים כמספקים הזנה ולחות לקרקפת. הטיפולים הללו נטולי כימיקלים רעילים או משמרים, ולכן פחות סביר שהם יגרמו לתופעות לוואי.

כמו כן, מחקרים הראו כי טיפול טבעי כולל מוצרים טבעיים ולכן טיפול זה יכול להיות יעיל להתמודד עם קרקפת יבשה. לדוגמה, מחקר אחד מצא כי שמן לבנדר היה יעיל כמו תרופה מרשם לטיפול בפסוריאזיס של הקרקפת. כמו כן, טיפולים טבעיים לרוב נוחים יותר לשימוש מטיפולים תרופתיים. הם אינם דורשים מרשם רופא, וניתנים לרכישה בקלות בחנויות טבע או באינטרנט.

טיפול טבעי לקרקפת יבשה הוא דרך מצוינת להקל על התסמינים של מצב זה, תוך שימוש בחומרים טבעיים ובטוחים. טיפולים טבעיים יכולים להיות יעילים במיוחד כאשר משתמשים בהם בשילוב עם שינויים באורח החיים, כגון שטיפה של השיער בתדירות מתונה יותר, שימוש במים פושרים וכן, הפחתת שימוש במוצרי שיער חזקים.

שמפו ארגן לחיזוק שורשי השיער

חדש - שמפו מוצק טבעי וטבעוני להמרצה וחיזוק שורשי השיער. מקציף ומנקה היטב את
42.00 מידע נוסף

סרום טיפולי לחיזוק שורשי השיער

תערובת שמנים צמחיים ושמנים אתריים מעולים להזנה וחיזוק שורשי השיער. שילוב ייחודי של שמנים
109.00 מידע נוסף

שמפו טבעי משמן זית

שמפו טבעי עדין לעור הקרקפת ולשיער, מעולה לשימוש יומיומי. בניחוח נפלא ומרענן של קלנדולה,
39.00139.00 מידע נוסף
 

מוצרי טיפול טבעיים לקרקפת יבשה

יש מגוון מוצרי טיפול בקרקפת יבשה אשר נועדו לספק הקלה ולהחזיר את הלחות לקרקפת. בואו נסתכל מקרוב על כמה מהאפשרויות:

1. שמפו טבעי ועדין לעור הקרקפת והשיער –  שמפו זה מכיל קלנדולה, גרניום ורוזמרין, שמפו זה מנקה בעדינות את הקרקפת תוך מתן לחות עמוקה. זה עוזר לאזן את השמנים הטבעיים של הקרקפת ולהקל על יובש בשיער, ומותיר את השיער רך, מבריק ומזין.

2. שמפו טיפולי לבעלי קרקפת רגישה – שמפו טבעי וטבעוני מנקה היטב את השיער, נוח לשימוש, בריח נפלא והקצפה עדינה. עוזר להרגיע גירוי, להפחית מצב של קרקפת יבשה ומתקלפת ולקדם סביבה בריאה יותר של קרקפת. שמפו מוצק הוא 100% טבעי ומבוסס על שמנים צמחיים ושמנים ארומטיים אשר מטפלים בעדינות בשיערך ובניחוח נפלא.

3. סרום לחיזוק שורשי השיער – סרום המכיל שילוב של שמנים צמחיים ואתריים הידועים כממריצים את זרימת הדם הקרקפת ובכך מחזקים את שורש השערה. בנוסף השמנים הצמחיים מעניקים לקרקפת לחות טבעית מאוזנת.

4. קרם לחות מזין –  קרם שיער טבעי, מרוכז פי 5 מקרמים אחרים ומבוסס על שמנים וחמאות צמחיים. הקרם מעניק שיער חזק ובריא ואינו פוגם או מייבש את השער. הקרם הוא על בסיס שמן הקוקוס הידוע כשמן הנספג בשיער, מרכך אותו, מונע פיצולים. לכן מסייע במצבים של יובש בראש וכן מעניק לשיער מראה חי ומלא רכות.

 

בכל הנוגע למוצרי קוסמטיקה טבעיים איכותיים, “לבנדר” מציעה מגוון מוצרים טבעיים שנוסחו בקפידה כדי לתת מענה לבעיות ספציפיות כמו קרקפת יבשה. המחויבות שלהם להשתמש רק במרכיבים הטבעיים הטובים ביותר מבטיחה את האפקטיביות והבטיחות של המוצרים.

קרקפת יבשה יכולה להיות מאבק מתמשך, אבל עם שיטות הטיפול הטבעיות הנכונות, ניתן לשקם את בריאות הקרקפת שלכם. מוצרי טיפול בקרקפת יבשה של “לבנדר” נותנים פתרון מצוין, המתבסס על כוחו של הטבע.

לשיער בריא יותר, מוזמנת להכיר את המוצרים הטבעיים של “לבנדר”. כל המוצרים שלנו עשויים מרכיבים על טהרת הטבע ונטולים לחלוטין רכיבים מלאכותיים כגון חומרים משמרים, SLS, חומרי ריח וצבע, פטרו וכימיקלים נוספים. כמו כן, המוצרים מגיעים ישירות לבית הלקוח ארוזים במכלי זכוכית או פלסטיק קל למחזור, ללא אריזות חיצוניות מיותרות, מתוך רצון עז לשמור על איכות הסביבה ככל הניתן.

אנחנו כאן לייעץ ולענות לכל שאלה, צרו קשר במספר  077-212-7172.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן