משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

קרם פנים מומלץ לגיל 50- שמרי על עורך

קרם פנים מומלץ לגיל 50

נשים רבות מגיעות לגיל 40, ואף לגיל 50, ותוהות איזה קרם אנטי אייג'ינג מומלץ לגילן. הזדקנות היא תהליך טבעי המשפיע על העור, לכן חשוב לבחור במוצרי טיפוח הנותנים מענה לצרכים המשתנים של עור בוגר.

ככל שאנו מתבגרים, העור עובר שינויים רבים, הוא מתחיל לאבד גמישות, מפתח קווים עדינים וקמטים, ואף עלול לחוות יובש וקהות.

חשיבות בחירת קרם פנים בהתאם לגיל

לפני שנתעמק בקרם הפנים הספציפי המומלץ לקבוצות גיל שונות, בואו ניקח רגע להבין מדוע לגיל יש תפקיד כה מכריע בטיפוח העור. ככל שאנו מתבגרים, העור מייצר פחות קולגן, חלבון שאחראי על שמירה על גמישות העור ומוצקותו. בנוסף, חשוב לדעת כי גורמים כמו חשיפה לשמש, זיהום ובחירות אורח חיים מסוימות יכולים להאיץ את תהליך ההזדקנות. על ידי שימוש בקרם פנים מותאם לגיל, ניתן להילחם בתופעות אלו ולקדם עור בריא וצעיר יותר למראה.

קרם הפנים האידיאלי לבני 50

כשזה מגיע לגיל 50, רבים לא יודעים איזה קרם פנים מומלץ לגיל 50? קרם הפנים המומלץ הוא קרם פנים אנטי אייג ינג עשיר בלחות איכותית ובנוגדי חמצון שתפקידם להאט את תהליך הזדקנות העור. קרם לחות עשיר המעניק לחות עמוקה לעור, תוך מאבק בסימני הזדקנות גלויים עוזר לשחזר את המוצקות והגמישות, גורם לעור שלכם להיראות צעיר. הנוסחה החזקה הזו מעוצבת בקפידה כדי להתמקד בצרכים הספציפיים של עור בוגר. קרם פנים רווי מרכיבים טבעיים כמו אצה אדומה שמן המפ ושמן נר הלילה, אשר עושים פלאים בהפחתת קווים עדינים, קמטים וכתמי גיל. יתרה מכך, תכונות הלחות שלו מחזירות את הלחות לעור, נלחמות ביובש ומקדמות גוון זוהר. בשימוש קבוע, תבחינו בשיפור ניכר במרקם הכללי ובגמישות העור.

 קרם הפנים המושלם לבני 60

לאנשים בשנות ה-60 לחייהם, קרם לחות מומלץ לגיל 60 הוא קרם פנים אשר מנוסח עם מרכיבים עוצמתיים המספקים לחות והזנה אינטנסיבית לעור המזדקן. הקרם מסייע בשיפור הגמישות והמוצקות, מפחית ביעילות עור נפול וקמטים עמוקים. בשימוש קבוע, העור יראה חלק יותר ויעניק גוון צעיר וזוהר יותר.

 

אנטי אייג‘ינג טבעי – מארז לילה

להתעורר בבוקר לעור פנים רך, גמיש ומלא אור עם סדרת הלילה. מוצרי אנטי-אייג'ינג להזנה
439.00 מידע נוסף

קרם פנים טבעי – קרם לילה אנטי אייג‘ינג

כשאת ישנה הוא עובד, נספג אל השכבות העמוקות, מזין אותן באסטקסנטין (אצה אדומה), מונע
239.00 מידע נוסף

סרום פנים לילה אנטי אייג‘ינג טבעי

סרום פעיל ועצמתי, עם מיצוי אצה אדומה למניעת קמטים, כתמי פיגמנטציה והזדקנות העור. מונע
229.00 מידע נוסף

נשים רבות מגיעות לגיל 40, ואף לגיל 50, ותוהות איזה קרם אנטי אייג’ינג מומלץ לגילן. הזדקנות היא תהליך טבעי המשפיע על העור, לכן חשוב לבחור במוצרי טיפוח הנותנים מענה לצרכים המשתנים של עור בוגר.

ככל שאנו מתבגרים, העור עובר שינויים רבים, הוא מתחיל לאבד גמישות, מפתח קווים עדינים וקמטים, ואף עלול לחוות יובש וקהות.

חשיבות בחירת קרם פנים בהתאם לגיל

לפני שנתעמק בקרם הפנים הספציפי המומלץ לקבוצות גיל שונות, בואו ניקח רגע להבין מדוע לגיל יש תפקיד כה מכריע בטיפוח העור. ככל שאנו מתבגרים, העור מייצר פחות קולגן, חלבון שאחראי על שמירה על גמישות העור ומוצקותו. בנוסף, חשוב לדעת כי גורמים כמו חשיפה לשמש, זיהום ובחירות אורח חיים מסוימות יכולים להאיץ את תהליך ההזדקנות. על ידי שימוש בקרם פנים מותאם לגיל, ניתן להילחם בתופעות אלו ולקדם עור בריא וצעיר יותר למראה.

קרם הפנים האידיאלי לבני 50

כשזה מגיע לגיל 50, רבים לא יודעים איזה קרם פנים מומלץ לגיל 50? קרם הפנים המומלץ הוא קרם פנים אנטי אייג ינג עשיר בלחות איכותית ובנוגדי חמצון שתפקידם להאט את תהליך הזדקנות העור. קרם לחות עשיר המעניק לחות עמוקה לעור, תוך מאבק בסימני הזדקנות גלויים עוזר לשחזר את המוצקות והגמישות, גורם לעור שלכם להיראות צעיר. הנוסחה החזקה הזו מעוצבת בקפידה כדי להתמקד בצרכים הספציפיים של עור בוגר. קרם פנים רווי מרכיבים טבעיים כמו אצה אדומה שמן המפ ושמן נר הלילה, אשר עושים פלאים בהפחתת קווים עדינים, קמטים וכתמי גיל. יתרה מכך, תכונות הלחות שלו מחזירות את הלחות לעור, נלחמות ביובש ומקדמות גוון זוהר. בשימוש קבוע, תבחינו בשיפור ניכר במרקם הכללי ובגמישות העור.

קרם הפנים המושלם לבני 60

לאנשים בשנות ה-60 לחייהם, קרם לחות מומלץ לגיל 60 הוא קרם פנים אשר מנוסח עם מרכיבים עוצמתיים המספקים לחות והזנה אינטנסיבית לעור המזדקן. הקרם מסייע בשיפור הגמישות והמוצקות, מפחית ביעילות עור נפול וקמטים עמוקים. בשימוש קבוע, העור יראה חלק יותר ויעניק גוון צעיר וזוהר יותר.

המלצות נוספות מותאמות גיל

מלבד קרמים לפנים, חשוב באותה מידה לבחור בקרם עיניים וקרם לחות המותאמים לגיל. ההמלצות לקבוצות גיל שונות:

  1. עבור בני 40, המטרה היא לשמור על עור הפנים. מומלץ להשתמש באופן יומיומי בקרם עיניים למניעת היווצרות קווים עדינים וקמטוטים של רגלי עורב, ושומרת על העור באזור העיניים אלסטי.
  2. קרם עיניים מומלץ לגיל 50 הוא קרם עיניים אנטי-אייג’ינג. הוא מכוון במיוחד לסימני הזדקנות כגון נפיחות, עיגולים שחורים ורגלי עורב. הקרם רווי צמחים טבעיים, קרם עיניים זה מזין ומצעיר את העור העדין סביב העיניים.
  3. קרם עיניים אנטי אייג’ינג מתקדם המיועד לבנות 60 ומעלה. נועד להילחם בסימני הזדקנות מתקדמים, קרם עוצמתי זה מפחית את המראה של קמטים עמוקים, עור רפוי ושקיות מתחת לעיניים ומשאיר את העור מסביב לעיניים רענן.

חשוב לבצע בחירה נכון לקרם הפנים, על מנת לשמור בצורה נכונה ולשפר את בריאות ומראה של עור פנים בוגר.

הגורמים החשובים ביותר בבחירת קרם פנים הם:

  1. סוג העור– ישנם ארבעה סוגים עיקריים של עור. רגיל, שמן, יבש ומעורב. קרם פנים המיועד לסוג עור שונה מזה שלכם עלול לגרום לבעיות, כגון גירוי, יובש או שמנוניות מוגברת.
  2. גיל– עורם של אנשים צעירים יותר לרוב עשיר יותר בלחות ומוגן יותר מפני נזקי השמש. לכן, אנשים מבוגרים יותר עשויים להזדקק לקרם פנים המכיל לחות נוספת או רכיבים המסייעים להפחית סימני הזדקנות.
  3. חשיפה לשמש– אם אתם נחשפים לשמש באופן קבוע, חשוב לבחור קרם פנים המכיל מסנן קרינה. מסנן קרינה יכול לעזור בהגנה על העור מפני נזקי השמש, כגון קמטים, כתמים חומים וסרטן העור.
  4. בעיות עור– אם יש לכם בעיות עור, כגון אקנה או עור יבש, חשוב לבחור בקרם פנים המיועד לטיפול בבעיה זו. קרם פנים המכיל רכיבים פעילים ספציפיים עשוי לסייע בשיפור מראה העור שלכם.

“לבנדר” מציעה מגוון מוצרי אנטי אייג’ינג המותאמים לקבוצות גיל שונות. המסירות שלנו לחומרים טבעיים ואיכותיים מבטיחה ששגרת הטיפוח שלכם תהיה יעילה ובטוחה. אז, אל תחכו יותר!

אמצו עוצמת טיפוח העור ותיהנו מעור זוהר וצעיר בכל גיל!

לבנדר כאן כדי לספק מוצרי קוסמטיקה טבעיים באיכות גבוהה אשר נוסחו במיוחד כדי לתת מענה לסוגי עור שונים. מגוון מוצרי טיפוח הפנים, הגוף והשיער מעוצבים בדיוק רב, ומבטיחים שעור הפנים שלכם יקבל את ההזנה הראויה.

לעור פנים בריא, מוזמנים להכיר את המוצרים הטבעיים של “לבנדר”. כל המוצרים שלנו עשויים מרכיבים על טהרת הטבע ונטולים לחלוטין רכיבים מלאכותיים כגון חומרים משמרים, SLS, חומרי ריח וצבע, וכימיקלים נוספים. כמו כן, המוצרים מגיעים ללא אריזות חיצוניות מיותרות, מתוך רצון עז לשמור על איכות הסביבה ככל הניתן.

אנחנו כאן לייעץ ולענות לכל שאלה, צרו קשר במספר  077-212-7172.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן