משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

טיפול בצלקות אקנה: פתרונות לטיפול פוסט אקנה, הסרת צלקות 

התמודדות עם פצעי אקנה נקרית בדרכם של מרבית האנשים, זו מחלה דלקתית הנוצרת כאשר השומנים היוצאים מבלוטות החלב בפנים משתלבים עם תאי עור מתים. כך, נסתמות הנקבוביות ואט אט מצטברות הפרשות שומן המספקות קרקע פורייה לחיידקי האקנה.

מחלה זו לרוב תופיע באזור הפנים, אולם עשויה להופיע באזור החזה, הגב והכתפיים. כמו כן, מחלה זו אינה מיוחסת לגיל ההתבגרות בלבד, גברים ונשים רבים סובלים מתופעה זו בגילאים שונים במהלך חייהם.

צלקות אקנה הן התוצאה כאמור של פצעי אקנה חמורים או התפרצויות שפגעו ברקמה הבסיסית של העור. תהליך הריפוי הטבעי של הגוף מנסה לתקן את הנזק הזה על ידי ייצור קולגן, חלבון המסייע בריפוי פצעים. עם זאת, לפעמים תהליך הריפוי אינו חלק לחלוטין, מה שמוביל להיווצרות צלקות.

במידה ולא מבצעים טיפול להסרת צלקות, האדם יוותר עם פוסט אקנה. הצלקות הללו באות לידי ביטוי כסימנים אדומים, כתמי אקנה וחטטים אשר נותרו על הפנים. ובהמשך כאשר מתבגרים, נוספים קמטוטים, הפוגעים עוד יותר במראה הפנים.

סוגים של צלקות בפנים יכולים להופיע בדרגות חומרה שונות:

  1. צלקות אטרופיות – צלקות אקנה שקועות. הצלקות יכולות להיות רדודות או שקועות ובדרך כלל נגרמות עקב אובדן רקמה במהלך תהליך הריפוי.
  2. צלקות היפרטרופיות – מורמות ועשויות להופיע כאזורים עבים וגבשושיים על העור. הן מופיעות כאשר הגוף מייצר יותר מדי קולגן במהלך תהליך הריפוי.
  3. צלקות קלואידיות- דומות לצלקות היפרטרופיות אך משתרעות מעבר לגבול נגע האקנה המקורי. הן נגרמות עקב ייצור יתר של קולגן ושכיחות יותר אצל אנשים עם נטייה גנטית להיווצרות קלואיד.

צלקות אקנה- טיפול

לצלקות אקנה יכולה להיות השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והביטחון העצמי של האדם. עם זאת, חשוב לציין שלא כל נגעי האקנה מביאים להצטלקות, וקיימים טיפולים שונים על מנת למזער את הופעת צלקות האקנה. פותחו מספר טכנולוגיות חדישות ולא פולשניות אשר באמצעותן ניתן לטשטש צלקות אקנה, לעיתים בשילוב הזרקות. כך, ניתן לקבל תוצאות מדהימות ומספקות של עור פנים רך, זוהר ובעל טקסטורה אחידה.

 

 הטיפולים נעשים בהתאם לסוג וחומרת הצלקות:

  1. פילינג כימי- שיטה ותיקה אשר באמצעותה מבצעים טיפול של כתמים אדומים בפנים אשר נוצרו בעקבות אקנה. השימוש בפילינג נעשה ברמות שונות, בהתאם למצב צלקות האקנה.
  2. גלי רדיו- טכנולוגיה חדשנית של טיפול טבעי המאפשרת לטפל באופן מבוקר ומסייעת עבור הבהרת כתמי האקנה על ידי גלי רדיו החודרים אל תוך שכבת העור הפנימית. תהליך זה מהווה פילינג פנימי המוביל לגלד חיצוני אשר ייעלם לאחר מספר ימים. הגלד הוא תהליך חיוני המצמיח רקמה חדשה ובריאה וכך מתקבל עור בהיר וחלק. טיפול זה מחדש ומרענן את סיבי הקולוגן והאלסטין החל מהטיפול הראשון.
  3. הסרת צלקות בלייזר- צריבת נקודות מיקרוסקופיות באמצעות חימום עדין של לייזר עד לשכבה האמצעית של עור הפנים. פעולה זו מסייעת בייצור תאי קולגן חדשים המובילים להתכווצות והתחדשות העור באזור הצלקת. כך, מתקבל מראה עדין וחלק יותר, המצליח להשתלב עם מרקם העור הבריא מסביב. מומלץ לבצע טיפול זה עבור צלקות קלאודיות בפרט, כיוון שמונע את הגירוד המטריד ומצליח להחליק אותן ולקדם מראה אסתטי יותר.

אם ברצונכם לעבור טיפול של העלמת צלקות אקנה, חשוב לבצע זאת אצל קוסמטיקאית רפואית בלבד אשר הוכשרה לכך. במידה ויבוצע טיפול שגוי, עלולים להיווצר נזקים בלתי הפכים לעור הפנים שלכם. טרם התחלת הטיפול, הקוסמטיקאית תבצע אבחנה מדויקת של הגורמים למחלה ותבנה תכנית טיפול מותאמת אישית עבור הסרת צלקות אקנה או תפנה אל רופא העור בקהילה, במטרה לשלב סדרת טיפולים קוסמטיים עם טיפול נכון של שגרת עור הפנים.

כמו כן, מומלץ לזכור כי במהלך סדרת טיפולים, יש לבצע שימוש עם משחה לצלקות אקנה ותכשירים נוספים אחרים אשר הותאמו עבורכם על ידי הקוסמטיקאית.

 

בנוסף לזאת, ניתן להימנע מצלקות אקנה באמצעות מספר המלצות:

  1. הימרחו באופן קבוע בקרם הגנה עם SPF גבוה לפני כל חשיפה לשמש.
  2. הקפידו על שגרת עור פנים נכונה הכוללת שטיפות של עור הפנים מדי בוקר וערב.
  3. להימנע ממגע של הידיים ומחיטוטי מיותר בפצעים.

בנוסף לזאת, מומלץ לשלב שימוש במוצרים טבעיים שיכולים לסייע בהקלה וריפוי של אקנה בעור הפנים וכן אקנה בגב ובאזורים נוספים. “לבנדר” החלה את דרכה בהכנת תכשירי טיפוח ורחצה טבעיים ביתיים עבור שימוש אישי. בהמשך דרכה “לבנדר” החליטה להתפתח בעקבות ביקוש הולך וגובר מצד קרובים וחברים, אשר ביקשו לרכוש שוב ושוב על מנת להשתמש באופן קבוע.

ניתן לראות אצל לקוחות קבועים שלנו, צלקות אקנה לפני ואחרי שימוש במוצרים. כמו כן, לראות איך המוצרים השפיעו עליהם וסייעו להם במצב האקנה.

כל המוצרים עשויים מרכיבים על טהרת הטבע ונטולים לחלוטין רכיבים מלאכותיים כגון חומרים משמרים, SLS, חומרי ריח וצבע, פטרו וכימיקלים נוספים. כמו כן, המוצרים מגיעים ישירות לבית הלקוח ארוזים במכלי זכוכית או פלסטיק קל למחזור, ללא אריזות חיצוניות מיותרות, מתוך רצון עז לשמור על איכות הסביבה ככל הניתן.

בואו לרכוש פילינג טבעי שהחל את דרכו בביתנו,

אנחנו כאן לייעץ ולענות לכל שאלה, צרו קשר במספר  077-212-7172.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

אנחנו כבר חברים, אבל חד פעמית נבקש ממך שוב למלא פרטים אלו כדי שההתחברות שלך בהמשך תהיה מהירה יותר. (אל דאגה, כל ההטבות שלך שמורות אצלנו)

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן