משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

טיפול בפצעים בישבן ובטוסיק: טיפים והמלצות לריפוי זריז

חומרי גלם לקוסמטיקה טבעית

אקנה בישבן הוא דלקת זקיקים אשר יכולה להיות מטופלת ביעילות עם שילוב של היגיינה נכונה, טיפולים מקומיים ושינויים באורח החיים.

 

להלן מספר טיפים והמלצות עבור טיפול בפצעים בטוסיק ובישבן:

  1. שמרו על ניקיון האזור – יש לשטוף את אזור הישבן בעדינות עם תכשיר ניקוי עדין ולא קומדוגני ומים חמימים. חשוב להימנע מקרצוף נוקשה או שימוש במטליות רחצה גסות, שכן אלה עלולים לגרות את העור ולהחמיר פצעים על הטוסיק.
  2. הימנעו מלבוש צמוד – מומלץ ללבוש בגדים רפויים ונושמים על מנת לאפשר זרימת אוויר תקינה ולהפחית את החיכוך באזור הפגוע. בגדים צמודים יכולים ללכוד זיעה וחיידקים, מה שמוביל להתפרצויות אקנה.
  3. השתמשו במוצרים שאינם קומדוגניים – מומלץ להימנע משימוש במוצרים שומניים אשר יובילו לסתימת נקבוביות באזור הישבן, כגון שמנים או קרמי לחות מלאי שומן. במקום זאת, בחרו
    במוצרים טבעיים שאינם קומדוגניים או נטולי שמן בכדי לא יסתום את הנקבוביות.
  4. פילינג עדין – פילינג יכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולפתוח את הנקבוביות. בחרו בקרצוף פילינג עדין או השתמשו במברשת רכה כדי לקלף את אזור הישבן פעם או פעמיים בשבוע. הימנעו מקילוף יתר, מכיוון שהוא יכול לגרות את העור.
  5. טיפולים מקומיים – לסובלים עם פצעים בטוסיק, טיפול יכול להיות משחה לפצעים בישבן ללא מרשם בכדי לטפל אקנה, המכילה מרכיבים כמו בנזואיל פרוקסיד או חומצה סליצילית על האזור הפגוע. מרכיבים אלה עוזרים להרוג את החיידקים, לשחרר סתימות לנקבוביות ולהפחית דלקת. יש לעקוב אחר הוראות המוצר ורצוי להתחיל עם ריכוז נמוך יותר כדי למזער גירוי בעור.

 

מוצרים לטיפול טבעי בפצעונים בישבן

שמן אתרי עץ התה

שמן מחטא ומנקה ובעל השפעה רגשית מרעננת ומחייה,איכויות של ניקוי וחיטוי ויעיל לטיפול באקנה,
35.00 מידע נוסף

קרם גוף טיפולי, טבעי לעור עדין

קרם גוף טיפולי עדין מעולה להרגעת גירויי עור שונים, מאדמומיות קלה ועד כוויות, עקיצות,
63.00179.00 מידע נוסף

סבון מוצק טיפולי – חימר ירוק

סבון מוצק טבעי טיפולי מיוצר משמן זית ישראלי איכותי מכבישה קרה, בעבודת יד בתהליך
30.00 מידע נוסף
  1. לחות - למרות שחשוב לשמור על לחות העור, בחרו בקרם לחות קרם לחות נטול שמן שנוסח במיוחד עבור עור נוטה לאקנה. חפשו מרכיבים כמו חומצה היאלורונית או גליצרין, המספקים לחות מבלי לסתום את הנקבוביות לאנשים עם פצעים בטוסיק.
  2. הימנעו מלנסות לחטט בפצעים - הימנעו מלפצוע את פצעים בתחת ולחטט בהם, מכיוון שזה יכול להוביל לדלקת נוספת, צלקות וזיהום. פצעים בישבן יכולים להחלים באופן טבעי, ובמידת הצורך פנו לעזרה מקצועית.
  3. מקלחת לאחר הזעה - אם אתם עוסקים בפעילויות הגורמות להזעת יתר, כמו פעילות גופנית או ישיבה ממושכת, חשוב להתקלח בהקדם האפשרי לאחר מכן. זיעה יכולה להתערבב עם חיידקים ושמן על העור, מה שמוביל לנקבוביות סתומות ולהתפרצויות אקנה.
  4. שינויים באורח החיים - לאנשים עם פצעים בישבן, טיפול צריך להיות מלווה עם מספר שינויים באורח החיים אשר יכולים לתמוך בטיפול באקנה. זה כולל שמירה על תזונה בריאה עם שפע של פירות, ירקות ודגנים מלאים, אסטרטגיות התמודדות במצבי לחץ וחרדה, פעילות גופנית סדירה ושינה מיטיבה. גורמים אלה יכולים לתרום לבריאות העור באופן כללי ובפרט, לסייע בהפחתת התפרצויות אקנה.
  5. קומפרס חם - הנחת קומפרס חם על אזור האקנה יכול לעזור להרגיע דלקת ולקדם ריפוי. כל שעליכם לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים חמים, לסחוט אותה ולהניח בעדינות על אקנה הישבן למשך 10-15 דקות. חזרו על הפעולה כמה פעמים ביום לפי הצורך.
  6. שמן עץ התה - שמן אתרי עץ התה הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות והוא יכול להיות תרופה טבעית יעילה לאקנה. יש לדלל כמה טיפות של שמן עץ התה עם שמן נשא (כגון שמן קוקוס או שמן חוחובה) ולמרוח אותו על אקנה הישבן באמצעות צמר גפן. השאירו אותו למשך כמה שעות או לילה ושטפו. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים להיות רגישים לשמן עץ התה, ולכן מומלץ לבצע בדיקת רגישות לפני השימוש.

זכרו, עקביות היא מילת המפתח בעת טיפול באקנה בישבן. שיפור עשוי לקחת זמן, אז היו סבלניים והקפידו על שגרת טיפוח העור שלכם. אם האקנה בישבן נמשך הרבה זמן או נעשה חמור, כדאי לפנות לרופא עור. הרופא יספק לכם אפשרויות טיפול מותאמות אישית המבוססת על חומרת האקנה והמאפיינים הספציפיים של הישבן שלכם. כגון תרופות מקומיות בעלות מרשם, אנטיביוטיקה דרך הפה או טיפולים אחרים המותאמים לצרכים הספציפיים שלכם.

כך או כך, מומלץ לשלב שינוי באורח חיים, טיפול רופא במידת הצורך ומוצרים טבעיים שיכולים לסייע בזירוז תהליך ההחלמה שלכם. "לבנדר" החלה את דרכה בהכנת תכשירי טיפוח ורחצה טבעיים ביתיים עבור שימוש אישי. בהמשך דרכה "לבנדר" החליטה להתפתח בעקבות ביקוש הולך וגובר מצד קרובים וחברים, אשר ביקשו לרכוש שוב ושוב על מנת להשתמש באופן קבוע.

כל המוצרים שלנו עשויים מרכיבים על טהרת הטבע ונרקחים בעבודת יד קפדנית ומנוסה בבית מלאכה בכרכור, ברישיון משרד הבריאות. כאמור המוצרים נטולים לחלוטין רכיבים מלאכותיים כגון חומרים משמרים, SLS, חומרי ריח וצבע, פטרו וכימיקלים נוספים. כמו כן, המוצרים מגיעים ישירות לבית הלקוח ארוזים במכלי זכוכית או פלסטיק קל למחזור, ללא אריזות חיצוניות מיותרות, מתוך רצון עז לשמור על איכות הסביבה ככל הניתן.

אנחנו כאן לייעץ ולענות לכל שאלה, צרו קשר במספר  077-212-7172.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן