משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

סרום או קרם פנים? ההבדלים, השימושים והיתרונות

מהו סרום לפנים?

סרום לפנים הוא אינו תכשיר חדש שיצא לפני רגע אל השוק, אך בניגוד לקרם לחות שאין תוהים מה תפקידו, רבים שואלים ותוהים מה זה סרום לפנים? מה עושה סרום? האם הוא יכול להחליף את קרם הפנים? כדי לקבל מענה לכל השאלות שלכם, המשיכו לקרוא.

סרום לפנים הוא תכשיר הנועד להשלים את הטיפוח היומיומי הבסיסי שלכם, תוסף לחות ייחודי לעור. מוצר טיפוח זה מכיל ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים המיועדים להתמקד בבעיות עור ספציפיות ומסייעים בתהליך חידוש התאים. סרומים מנוסחים בדרך כלל עם מולקולות קטנות יותר, מה שמאפשר להם לחדור עמוק יותר אל תוך העור בהשוואה למוצרי טיפוח אחרים כמו קרם לחות.

סרום לפנים

סרום פנים הוא למעשה פורמולציה מרוכזת. סרומים מכילים ריכוז גבוה של חומרים פעילים כגון נוגדי חמצון, ויטמינים ותמציות בוטניות. מרכיבים אלה נבחרים בשל היתרונות הספציפיים שלהם כדי לתת מענה לבעיות עור שונות.לסרום מרקם קל, נוזלי או ג’לי המאפשר ספיגה מהירה אל תוך עור. הם בדרך כלל דקים יותר ופחות אטומים מקרמים, מה שהופך אותם למתאימים בשילוב מוצרים אחרים בשגרת טיפוח העור.

 

סרום טיפולי לעור שמן ואקנטי

רקחנו עבורך סרום לעור שמן ואקנטי טיפולי וכמובן 100% טבעי עם שילוב שמנים ייחודי
140.00 מידע נוסף

סרום טבעי לפנים – מזין

סרום לפנים טבעי, מזין ומאזן עם תערובת הזנה של שמנים מעולים כולל שמן אבוקדו,
130.00 מידע נוסף

סרום פנים לילה אנטי אייג‘ינג טבעי

סרום פעיל ועצמתי, עם מיצוי אצה אדומה למניעת קמטים, כתמי פיגמנטציה והזדקנות העור. מונע
229.00 מידע נוסף

מה עושה סרום לפנים? יתרונות

סרומים לפנים מנוסחים כדי לתת מענה לבעיות עור ספציפיות, כגון לחות, הבהרה, אנטי-אייג'ינג, התמודדות עם אקנה, או אפילו מיקוד להיפרפיגמנטציה, קמטים עדינים, קמטים או גוון עור לא אחיד. סרומים שונים מתמקדים בבעיות עור שונות, וניתן להשתמש בהם בשילוב תכשירים אחרים עבור שגרת טיפוח מותאמת אישית. לכן, חשוב לבחור בסרום המותאם לסוג העור הספציפי שלכם, לדוגמה סרום לעור רגיש, לעור בעל נטייה לאדמומיות וכן הלאה. במידה ועורכם הוא יבש, מומלץ לבחור בסרום עתיר בלחות. כמו כן, אישה עם עור בוגר, תבחר בסרום עם לחות בריכוז גבוה ויכולת ספיגה שממצקת את העור ויוצרת אפקט של הרמה והידוק.

מאחר והסרום יכול להעניק מענה לכל צורך באשר הוא, אם יש לכם מספר מטרות עבור טיפוח העור, כלומר איזון הסבום, מניעת יובש בעור וגם דאגה לאנטיאייג'ינג אז יש אפשרות לעשות שילוב בין שני מוצרים- סרום וקרם ייעודי. ניתן לבחור בקרם לחות המאזן את השומן בעור ומעניק מראה מאט ללא ברק וסרום המעניק לחות וטיפול לאנטיאייג'ינג, כלומר מעכב קמטוטי עור ומטשטש סימני גיל. כך יתקבל מראה לפנים חיוני וטבעי.

כאמור, הסרום מפורסם בריכוז גבוה של חומרים, לכן הוא מתפאר ביתרונותיו השונים. כאשר היתרון הראשון הוא טיפול בעור ובצרכי ההזנה השונים שלו, הכוללים לחות וגמישות העור. היתרון השני שהסרום משמש כמעין תוסף המאיץ ומזרז את החומרים של קרם הלחות, למעשה מגביר את פעילות קרם הלחות ומוביל לתוצאה מקסימאלית.

שימוש בשגרת טיפוח העור

סרום פנים מיושם בדרך כלל לאחר ניקוי וחיטוי העור ולפני מריחה של קרמי לחות או קרמים אחרים, מדי בוקר וערב. בשל העוצמה שלהם, כמות קטנה בדרך כלל מספיקה לכל הפנים. מומלץ לטפוח בעדינות או ללחוץ את הסרום על העור, לאפשר לו להיספג במלואו לפני מריחת מוצרים אחרים.

מה סרום עושה לפנים? בעוד שסרומים מספקים רכיבים פעילים ממוקדים, הם לא נועדו להחליף קרם לחות. אז מה זה סרום? למה נועד? סרומים פועלים בשילוב עם קרמי לחות כדי לספק לחות והזנה לעור. לאחר מריחת סרום, חשוב להמשיך בשגרת הטיפוח עם קרם לחות כדי לאטום את יתרונות הסרום ולהעניק לחות נוספת.

אחרי ההסבר מה זה סרום פנים, חשוב לזכור כי ישנם סוגי עור אשר עשויים לדרוש סרומים שונים. רצוי לבחור סרומים המתאימים לסוג העור שלכם אשר נותנים מענה למטרות הטיפוח הספציפיות שלכם. התייעצות עם רופא עור או איש מקצוע בטיפוח העור יכולה לעזור ולסייע לזהות את הסרום המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם ולשלבו בשגרת הטיפוח בצורה היעילה ביותר.

כמו כן, לא ניתן להחליף את קרם הלחות בסרום מאחר והסרום מהווה תוסף. כלומר, השילוב בין הסרום החודר אל השכבות העמוקות יותר לבין הקרם החודר אל שכבות העור העליונות הופך את הנוסחה ליעילה ביותר עבור העור שלכם. התוסף לבדו לא יוביל אל התוצאה הרצויה, וכן קרם פנים בלבד אינו ישיג את התוצאה המקסימאלית.

בואי והשיגי תוצאות טובות בטיפוח עור הפנים שלך עם המוצרים הטבעיים של "לבנדר". כל המוצרים שלנו עשויים מרכיבים על טהרת הטבע ונטולים לחלוטין רכיבים מלאכותיים כגון חומרים משמרים, SLS, חומרי ריח וצבע, פטרו וכימיקלים נוספים. כמו כן, המוצרים מגיעים ישירות לבית הלקוח ארוזים במכלי זכוכית או פלסטיק קל למחזור, ללא אריזות חיצוניות מיותרות, מתוך רצון עז לשמור על איכות הסביבה ככל הניתן.

בואו לרכוש סרום טבעי לפנים . אנחנו כאן לייעץ ולענות לכל שאלה, צרו קשר במספר  077-212-7172.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן