משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

שמן אורגנו סגולות ושימושים

שמן אורגנו - מינון, סגולות, שימושים ומידע נוסף - לבנדר
מחפשים שמן אורגנו טהור, מרוכז ואיכותי – ליחצו כאן

למה טוב שמן אורגנו ושמנים אתריים נוספים?

שמנים אתריים מהווים עולם שלם של בריאות, טיפוח והנאה גדולה. הפקה של שמנים אתריים היא מלאכה אנושית עתיקת יומין, והיא מלאה בסגולות טובות. מידע שנאסף ונשמר משך עידן ועידנים זמין ונגיש לנו כיום יותר מאי פעם. שמן אורגנו פראי סגולות למשל, כוללות איכויות אנטי-בקטריאליות ואנטיספטיות, מה שהופך אותו לתחליף יעיל לתכשירים אנטיביוטיים. היכרות עם המאפיינים של השמנים השונים יכולה לעשות שירות מדהים לא רק לאדם אלא לסביבה כולה. מעבר להיותם תחליף מושלם לארון התרופות כולו, יש ביכולתם לשפר את איכות החיים באופן רחב, מגוון ושלם למדי. שמנים אתריים נפלאים לשימוש פנימי, כלומר באכילה, לשימוש חיצוני, כלומר במריחה ולשימוש סביבתי באמצעות הפצה והתזה שלהם.

קצת על ההיסטוריה של הרפואה הטבעית

למעשה במשך אלפי שנים כל מה שהיה לאדם היא רק הרפואה הטבעית. עד התפתחותה של הרפואה המודרנית כפי שאנחנו מכירים אותה היום, לאורך כל ההיסטוריה האדם טיפל בעצמו באמצעות צמחים, טינקטורות, מיצויים ושימושים נוספים שנעשו בצמחי האדמה. ידע רב הועבר מדור לדור ורק חלק קטן מאד ממנו תועד באמצעות הכתב. היום אנחנו חשופים לצורות שונות של מידע ועולם השיתוף מאפשר לשתף גם הרבה מהידע שאבד. באופן הזה אפשר לראות חזרה לתודעה של אמצעי ריפוי שונים, ביניהם כמובן השמנים האתריים.

מהם שמנים אתריים

שמנים אתריים הם למעשה המיצוי הטהור והאופטימלי ביותר של חומר הגלם, כשלרוב מדובר על צמחים וחלקיו השונים. שמן אתרי הוא שמן מרוכז מאד, ולכן לשימוש בו נחוצות טיפות ספורות בלבד. אחד המאפיינים הבולטים של השמן האתרי הוא הארומה החזקה ורובם גם ידועים ומוכרים בזכותה. יחד עם זאת, הארומה רחוקה מלהיות המאפיין היחידי ואפילו המרכזי של מרבית השמנים האתריים. מגוון השמנים האתריים הוא גדול ואתו גם קשת הריחות והארומה של השמנים האתריים. משום כך, אלו מהווים את הבסיס לבשמים שלנו.

שמן אורגנו פראי – שמן טוב למגוון שימושים

אחד השמנים האתריים שיותר חשוב להכיר הוא שמן האורגנו שמופק מצמח האורגנו שסגולותיו הרבות הפכו אותו למוקד מחקר אקדמי וקליני לצד השימושים המקובלים שלו. מדובר על צמח שהוא אנטיספטי חזק וככזה יעיל בטיפול במגוון של תחלואות מסוגים שונים, זיהומיים ושלא זיהומיים, דלקות, מחלות ויראליות ועוד.

אופן השימוש בשמן אורגנו

אופן השימוש של השמן כמו ברוב השמנים האתריים דורש שמן בסיס גם לשימוש פנימי וגם לשימוש חיצוני. לאכילה מומלץ לערבב את השמן עם שמן זית, פשתן או שמן קוקס. לשימוש חיצוני אפשר לעשות שימוש בשמן שקדים או זרעי ענבים כשמן בסיס. ניתן לעשות שימוש בשמן האתרי גם לצורך הפצה לטיהור המרחב. באשר לכמויות, שמן אורגנו מינון יספיק לקבלת אפקט מלא למלוא השימושים בזכות המאפיינים והחומרים הפעילים שבו. את השמן ניתן להוסיף גם לבישול ולמאכלים שונים וכן ניתן להוסיף אותו למשחת השיניים או למהול אותו במים ולשטוף עמו את הפה- כמי פה. בשימוש חיצוני ניתן להוסיף כמה טיפות של השמן לשמן בסיס ולעסות את האזור המיועד. חשוב להימנע מאזור העיניים ואזורים מגורים, ואת העיסוי חשוב לעשות בתנאים מחוממים. העיסוי בשמן מסייע להפחית כאבים, מתחים וכן להתמודד עם דלקות שונות לרבות דלקות מפרקים. העיסוי צריך להתבצע בסמוך לאזור הכואב, תוך מניעה ממגע ישיר וממוקד. ניתן לעשות שימוש גם בשמן קוקס כבסיס לעיסוי.

תכונות שמן האורגנו

נוסף לתכונותיו האנטי-בקטריאליות, שמן האורגנו מתאפיין גם בתכונות אנטי פטרייתיות, נוגדי חמצון ואנטי ויראליות. התכונות הללו הופכות אותו לרכיב מרכזי בטיפול בדלקות, שפעת, בעיות אקנה, קיבים שונים ועוד. בנוסף, הוא מהווה רכיב מרכזי בתעשיית הקוסמטיקה ומהווה בסיס לתכשירי הזנה והיגיינה. המאפיינים נוגדי החמצון שלו מסייעים לשמור על העור מפני נזקי הסביבה ולסייע לשמירה והטיפוח שלו. כמו כן הוא מסייע להתמודד עם רגישויות, גירויים ואקנה והוא מהווה תכשיר נפלא לטיפול גם בדלקות חניכיים. שילוב של שמן אורגנו בצריכה היומית תסייע להתמודד עם מכואבים ותחלואות רבות והיא תסייע, בטווח הארוך גם להימנע מאלו ועוד. באתר לבנדר ניתן למצוא מידע נוסף על שמנים אתריים והמאפיינים שלהם, כמו גם תכשירים נוספים שיעזרו לכם להפוך את הבית למקום קצת יותר ידידותי וטבעי. לעזרה נוספת צרו קשר בטלפון מספר 077-2127172.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן