משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

צבע טבעי לשיער מרכיבים צמחיים

חינה לשיער
הם שומרים על השיער, אינם מכילים כימיקלים או פיגמנט צבע סינטטי ואף משפרים את מצב השיער והקרקפת. הכירו את המרכיבים באבקות החינה לשיער –  של לבנדר קוסמטיקה טבעית – שילוב ייחודי של חינה וצמחים טחונים שיעניק לשיערך לא רק צבע טבעי לשיער – אלא גם צבע עשיר, מגע רך ומראה בריא:
  • חינה – המרכיב הבסיסי בצבעי השיער שלנו. את החינה אותה מפיקים מעלי שיח החינה הגדל בעיקר באזור אסיה. צמח החינה משמש כ 2500 שנה לצביעת שיער, עור, ציפורניים ואף לצביעת עור ומשי. חינה נמצאה במחקרים רבים חוץ מהיותה חומר צביעה מעולה לשיער, גם חומר המקדם צמיחת שיער, מונע קשקשים, משפר את מצב השיער ואף מונע גירודים בקרקפת.
  • אנדיגו – אינדיגו אמיתי טבעי או Indigofera tinctoria – צמח רב שנתי המגיע לגובה של 1-2 מ’ עם הבגרות. בישראל בתמנע נמצאו עדויות לבגדים הצבועים בצבע האינדיגו מצמח האינדיגו כבר 1000 שנים לפני הספירה. אינידיגו ידוע באיורוודה כצמח המשמש עבור שיער המאפיר מוקדם, הוא מנקה את השיער בעדינות ומסייע במניעת קשקשים וזיהומים אחרים בקרקפת. אינדיגו מאיץ את צמיחת השיער ומטפל בהתקרחות והופך את השיער לבריא ועבה יותר יחד עם מניעת דלקות עור ומניעת חימצון עוצמתית.
  • אמלה – emblica officinalis fruit extract – Amla – צמח דומדמניות הגדלות בעיקר בהודו. האמלה משמשת כתרופה בשימוש נרחב באיורוודה בהודו, וגם במוצרים מסחריים מסוימים. הפרי העשיר בוויטמינים מועיל לשיער בדרכים רבות: עוזר בהפחתת קשקשים על ידי הסרת הקשקושים והשומניות של הקרקפת, מזין את השיער ואת זקיקי השיער ומסייע בהפחתת נשירת השיער, עוזר באיזון תכולת החלב של הקרקפת שלך, הפרי העשיר בוויטמין C מסייע בהתחדשות שיער חדש מהזקיקים ובכך מסייע בטיפול בהתקרחות ומגדיל את קצב גדילת השיער.
  • Azadirachta indica – neem – נים המופק מאיזדרכת הודית. שם העץ מסמל באיורוודה – “בריאות טובה”. אבקת הנים ושמן הנים יכולים להשפיע על נושאים רבים כולל: טיפוח הקרקפת, טיפול בכינים, מקדם גידול בריא וטוב של השיער, מרגיע מראה שיער מקורזל, מקטין גידול של שיער אפור. בשל תכונותיו האנטי-בקטריאליות, האנטי-פטרייתיות והאנטי-דלקתיות, נים היא דרך מצוינת לבלום קשקשים. הנים הופך את זקיקי השיער לחזקים יותר, ובכך מעודד גם את צמיחת השיער. הוא מספק את ההזנה והטיפוח הנדרשים לשורשים, מה שהופך אותם לחזקים ואת השיער למבריק יותר.

סדרת החינה – צבעי שיער טבעיים

חינה אדומה לשיער

אריזה חדשה – אותם מרכיבים בדיוק 🌿 הגיע הזמן לעבור לחינה אדומה לשיער –
39.00 מידע נוסף

חינה חום אדמדם בהיר

אריזה חדשה – אם את רגילה להשתמש בחינה חום-בהיר 🌿 – חשוב לנו להדגיש
39.00 מידע נוסף

חינה שחורה-חומה לשיער

אריזה חדשה – אותם מרכיבים בדיוק 🌿 עברו לשגרה טבעית – צבע חינה בגוון
39.00 מידע נוסף

צבע טבעי לשיער – חינה חומה

אריזה חדשה – אותם מרכיבים בדיוק 🌿 שילוב צמחים עוצמתי – לגוון עשיר ולשיער
39.00 מידע נוסף
  • Acacia concinna או SHIKAKI הידוע גם בתור תרמיל הסבון – שיקאקי הוא עשב אהוב במיוחד לטיפול בשיער בהודו. העשב ידוע כמטפל ביעילות בבעיות צמיחת שיער וקשקשים, והוא חומר ניקוי טבעי לשיער. תכולת הספונין בפירות ובקליפה פועלים כחומר מקציף טבעי נהדר. עקבות של שימוש בתרמיל סבון על ידי בני אדם בתת היבשת ההודית תוארכו כבר לפני למעלה מ-4,500 שנה, האיורוודה השתמשה היסטורית בשיקאקאי כשמפו טבעי וכדי להזין את הקרקפת. שימוש בשיקאקי נחשב לניקוי מעולה עם רמות pH נמוכות באופן טבעי, המגן (במקום להוריד) את השמנים הטבעיים של השערות. תכשירים אופייניים של אבקת תרמיל סבון כוללים הכנת משחה ומריחה כמסיכה לשיער או מיצוי לשימוש כשמפו. אבקת תרמיל סבון לא תייצר קצף חזק. Shikakai עשיר בחומרים מזינים חשובים, שומר על בריאות השיער ומונע שבירה ופריכות השיערה, שהם שניים מהגורמים הנפוצים ביותר לנשירת שיער.
  • ברהמי Bacopa monnieri – נקרא גם זעתר מים ושמות נוספים הוא צמח יסוד ברפואה האיורוודית המסורתית. ברהמי מכיל אנטי אוקסידנטיים (נוגדי חימצון) מעולים לשיפור מצב הקרקפת וזקיקי השיער ויכולים להשפיע לטובה על צמיחת שיער בריאה. למיצוי מבהרמי יכולות אנטי דלקתיות עוצמתיות ולכן הצמח מעולה גם להקלה על דלקתיות של הקרקפת המתבטאת פעמים רבות בקשקשת, גירודים וכו’. ברהמי משפר את אספקת הדם לקרקפת ובכך מונע נשירת שיער.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן