משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

שגרת טיפוח לעור שומני – מוצרים מומלצים לעור שמן

מוצרים לטיפול בעור שומני
עור שמן מאופיין בייצור מוגזם של סבום, חומר שמנוני המיוצר באופן טבעי מבלוטות החלב בעור, והוא מסייע בלחות והגנה על העור. עם זאת, אנשים עם עור שמן מייצרים כמות מופרזת של סבום, וכתוצאה מכך מתקבל מראה עור פנים מבריק או שמנוני, נקבוביות מוגדלות ונטייה לפתח אקנה או פצעונים. מאפיינים נפוצים של עור שמן
  1. ייצור עודף שומן – עור שמן מייצר שפע של סבום, ולעתים קרובות מותיר את העור בתחושה שמנונית או חלקה למגע. שמן עודף זה יכול להוביל לעור מבריק, במיוחד באזור ה-T (מצח, אף, סנטר).
  2. נקבוביות מוגדלות – עקב ייצור יתר של סבום. נקבוביות גדולות יותר נוטות יותר להיסתם על ידי תאי עור מתים, לכלוך ופסולת, מה שמוביל לנקודות שחורות ופצעונים.
  3. נטייה לאקנה ופצעונים – הצטברות של סבום, חיידקים ותאי עור מתים עלולה לגרום להיווצרות פצעונים, ראשים לבנים, נקודות שחורות ואקנה דלקתי מדי פעם.
  4. איפור שלא נשאר במקום – השמן העודף עלול לגרום לאיפור להחליק, מה שמוביל למריחה פחות אחידה שלא מחזיקה מעמד לאורך זמן.
  5. העור נראה מבריק לאורך היום – עור שמן נוטה להיות מבריק מהר יחסית לאחר הניקוי. הברק עשוי להימשך לאורך כל היום, ומחייב שימוש במוצרים הסופגים ומסייעים בהתמודדות עם השמן.
עור שמן יכול להיות מתסכל, אך יש לכך גם יתרונות. עור שמן נוטה להזדקן לאט יותר מאשר סוגי עור אחרים מכיוון שהשמנים הטבעיים עוזרים לשמור על לחות וגמישות העור. טיפול נכון בעור, כולל ניקוי, לחות ושימוש במוצרים המיועדים לעור שמן, יכולים לסייע בהתמודדות ואיזון העור. בנוסף, אימוץ אורח חיים בריא, כגון אכילת תזונה מאוזנת, שמירה על לחות ואסטרטגיות התמודדות במצבי לחץ וחרדה, יכול לתרום לבריאות העור באופן כללי. זאת ועוד, קיום שגרת טיפוח פנים לעור שמן באופן יעיל יכולה לסייע בהתמודדות עם עודף השומן, למנוע התפרצויות ולשמור על גוון עור מאוזן. שגרת טיפוח לעור שמן
  1. ניקוי- כאשר עושים שגרת טיפוח לעור שמן יש להשתמש ב תכשיר ניקוי עדין נטול שומן. חפשו מרכיבים כמו חומצה סליצילית או שמן עץ התה, שעוזרים לשלוט בייצור השמן ולמנוע נקבוביות סתומות. שטפו את הפנים פעמיים ביום, בוקר וערב, על מנת להסיר עודפי שמן ולכלוך. הימנעו מניקוי יתר, מכיוון שהוא יכול להסיר מהעור את השמנים הטבעיים שלו ולהוביל לייצור שמן מוגבר.
  2. לאחר הניקוי, השתמשו בטונר נטול אלכוהול, כלומר מי פנים לעור שמן כדי להסיר עוד שאריות ולאזן את רמות ה-pH של העור. חפש טונרים עם מרכיבים המסייעים להידוק הנקבוביות ושליטה בייצור השמן.
  3. פילינג- השתמשו בפילינג 1-2 פעמים בשבוע כדי להסיר תאי עור מתים ולפתוח את הנקבוביות. בחרו בפילינג טבעי לפנים עם מרכיבים כמו אנזימי פרי שיכולים לחדור לנקבוביות ולסייע בוויסות ייצור השמן. הימנע מקרצוף יתר, מכיוון שהוא יכול לגרות את העור ולעורר יותר ייצור של שמן.
  4. לחות- גם עור שמן זקוק ללחות כדי לשמור על איזון בריא. בחרו קרם לחות קל, נטול שמן או קרם לחות על בסיס ג’ל שלא יסתום את הנקבוביות. יתרה מכך, מומלץ לבחור קרם המכיל הגנה SPF30 מפני השמש. הגנה על העור מפני קרני UV מזיקות היא קריטית, ללא קשר לסוג העור. יש להשתמש במסנני קרינה נטולי שמן, לא קומדוגניים, שלא יסתום את הנקבוביות או ירגיש כבד על העור. מרחי קרם הגנה כשלב האחרון בשגרת הטיפוח. יש למרוח קרם לחות פעמיים ביום, לאחר ניקוי וחיטוי, כדי לשמור על לחות מספקת של העור.
  5. טיפול נקודתי- כאשר יש התפרצות נקודתית של אקנה, יש להשתמש  בתכשירים ייעודיים לטיפול נקודתי המסייעים בהפחתת דלקת – ניתן לשים מסיכת חימר מטהרת נקודתית על הפצעונים ולאחר מכן לחטא את האזור הנגוע במי פנים טיפוליים. כדי לסייע בהפחתת דלקת ובשליטה בחיידקים הגורמים לאקנה.
  6. בקרת שמן- אם את מרגישה שמנוניות בצורה מוגזמת במהלך היום, השתמשי בנייר הסופג שמן או בתכשירים ייעודיים הסופגים שמן כדי להסיר עודפי שמן מבלי להפריע לאיפור. חשוב מאוד להימנע מלגעת יתר על המידה בפנים עם ידיים חשופות, מכיוון שהן עלולות להעביר חיידקים ושמנים על העור.
הרגלי אורח חיים בריא מלבד טיפוח עור שמן, שמרו על אורח חיים בריא על ידי שתיית מים מרובה, אכילת תזונה מאוזנת עשירה בפירות וירקות ופעילות גופנית סדירה. בנוסף, הימנעו מעישון וצריכת אלכוהול מופרזת, מכיוון שהם יכולים לתרום להגברת השמנוניות ולבעיות עור. זכור, העור של כל אחד הוא ייחודי ומגיע לו מוצרים טבעיים. “לבנדר” החלה את דרכה בהכנת תכשירי טיפוח ורחצה טבעיים ביתיים עבור שימוש אישי. בהמשך דרכה “לבנדר” החליטה להתפתח בעקבות ביקוש הולך וגובר מצד קרובים וחברים, אשר ביקשו לרכוש שוב ושוב על מנת להשתמש באופן קבוע. כל המוצרים עשויים מרכיבים על טהרת הטבע ונטולים לחלוטין רכיבים מלאכותיים כגון חומרים משמרים, SLS, חומרי ריח וצבע, פטרו וכימיקלים נוספים. כמו כן, המוצרים מגיעים ישירות לבית הלקוח ארוזים במכלי זכוכית או פלסטיק קל למחזור, ללא אריזות חיצוניות מיותרות, מתוך רצון עז לשמור על איכות הסביבה ככל הניתן. אנחנו כאן לייעץ ולענות לכל שאלה, צרו קשר במספר  077-212-7172.  

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן