משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

חינה לשיער לבן – צביעת שיער לבן באופן טבעי

חינה לשיער לבן - צביעת שיער לבן באופן טבעי

אבקה צמחית של צמח החינה משמשת מזה אלפי שנים לצביעת שיער ביבשת אסיה וגם באזורינו נמצאו עדויות לצביעה עם חינה כבר לפני 5000 שנה. אז חינה צובעת את השיער היטב, ומעבר לזה היא מחזקת שורשים, משפרת את מצב השיער והקרקפת ובטח מונעת את הנזקים של צביעת שיער כימית הכוללים חומרים מחמצנים חזקים ה”שורפים” את השיערות ופוגעים בקרקפת ובשיער לאורך השימוש בצורה קשה מאוד.

לא פלא שאנשים רבים פונים אלינו להשתמש בתערובות החינה ה- 100% טבעיות ואורגניות שלנו כדי לשפר את מצב השיער ולקבל שיער בגוון רצוי בלי פגיעה בקרקפת ובשיערות אלא נהפוך הוא, תוך שיפור ניכר של מצב השיער והקרקפת לאורך זמן.
יחד עם זאת לפעמים, בפעמים הראשונות בעיקר בצביעת שיער לבן עד שלומדים להשתמש כמו שצריך ועד שהשיער מתרגל לחינה, לוקח קצת זמן ולא תמיד הכל הולך חלק. אז אם נתקלתם בקשיים בשימושים הראשונים ניסינו לרכז פה עצות שיעזרו לכם לצלוח את הקשיים הראשונים במעבר לצביעה עם חינה טבעית ולהינות משיער בריא וצבוע היטב בלי כימיקלים.

התלונה הנפוצה כאשר באים לצבוע שיער לבן שלפעמים בצביעות הראשונות נראה כאילו החינה לא כיסתה כלל את השיער הלבן או שצבעה בגוון בהיר מהרצוי. אז לא כדאי להתייאש! ריכזנו לכם מספר עצות מעשיות לצביעה טבעית של שיער לבן.

  • טמפרטורת המים – כאשר מערבבים את תערובת האבקות של החינה צריכים להשתמש במים כמעט רותחים אבל ממש רותחים, מים בטמפרטורה של כ- 70-80 מעלות צלסיוס. בברזים בבית המים החמים במקרה הקיצוני כ- 50 מעלות לכן לא מספיק לקחת מים חמים מהברז.יש להרתיח מים בקומקום לחכות 3-4 דקות שייתקררו מעט ואז לערבב עם החינה. לחכות שייתקררו לטמפרטורה נעימה למגע ואז להשתמש, אפשר לחכות מעט זמן.
  • זיהומים על השיער המונעים תפיסה צבע של החינה – לפעמים צובעים בחינה ולא רואים כמעט שום צבע שניתפס. ייתכן שמה שמפריע זה המרכך או השמפו שלכם. אנשים רבים לא יודעים אבל בכמעט כל השמפואים והקונדישנרים בשוק יש שמן סיליקוני המופיע כ- Dimethicone או שמות אחרים. השמן הסילקוני עוטף את השיער ונותן הרגשה כאילו השיער בטוב (למרות שלאורך זמן פוגע בשיער), אבל לענייינו, שמן סיליקוני ושמנים אחרים על השיער מונעים מהפיגמנט (צבע) של החינה להיספג ולצבוע את השיערות. לכן לפני הצביעה עם חינה כדאי מספר חפיפות ללא קונדישנר וללא שמפו עם סיליקונים על מנת למנוע הפרעה כזו. אותו הדבר לגבי קרם לחות/סרום וכו’. צביעת חינה חייבת להיעשות על שיער יבש ונקי לחלוטין.
  • שיער לבן עם הזמן נסגר וסופג כל מיני חומרים מהשמפו והקונדישינדר ונהיה קשה לצביעה. שיער שהיה לבן לאורך חודשים ושנים דורש לפעמים 2-3 צביעות עד שמתחיל לתפוס את הצבע. לכן אם צבעתם שיער לבן ובפעם הראשונה כלום לא קרה או מעט מאוד גוון בדרך כלל בצביעה השנייה שאפשר לעשות כבר לאחר יום יהיה שיפור ולעיתים אפילו עוד פעם אחת תפתור את זה. הטוב לדעת שאחרי שהשיער התחיל לתפוס צבע בפעמים הבאות פעם בחודש-שלושה שבועות לערך הוא יתפוס בקלות רבה בהרבה.
  • החינה השחורה לא תופסת טוב על שיער לבן? אבקות החינה שלנו החומות וכן החום שחור מכילות אבקה מצמח האינדיגו. החינה בפני עצמה תופסת הרבה יותר טוב מאשר האינדיגו בעיקר על שיער לבן. לכן אם התחלתם צביעה עם חינה שחורה לעיתים הצביעה לא תהיה טובה ולפעמים אפילו יהיה מעט גוון ירקרק בפעם הראשונה. לכן אנו ממליצים בעיקר על שיער לבן להתחיל הצביעה מאבקות החינה החומות/אדומות ורק אחרי שהצבע תפס טוב גם על הלבן לעבור לחינה השחורה.
  • צובעים שיער לבן עם החינה האדומה? דעו שאפשר לאחר עירבוב עם המים להוסיף מעט לימון או מלח לימון לתערובת לתת לה לעמוד מספר שעות ואז לצבוע, זה מחזק מאוד את התפיסה של החינה על השיער הלבן. אבל שימו לב אל תוסיפו את הלימון/מלח לימון לתערובות החומות או השחורה – זה יפגע מאוד בגוון המתקבל.
  • תוספות של ביצים/שמן זית וכו‘- התערובות חינה שלנו מורכבות חוץ מחינה גם מאבקות צמחים אורגניים מעולים לשיער ולקרקפת שבחרנו והרכבנו בקפידה. אנו ממליצים להתחיל להשתמש באבקות כמו שהן ורק אם אחר כך רוצים לשחק ולהוסיף כל מיני תוספים שקראתם עליהם מוזמנים, בדרך כלל לא צריך וזה רק פוגע.

חינה שחורה-חומה לשיער

אריזה חדשה - אותם מרכיבים בדיוק 🌿 עברו לשגרה טבעית - צבע חינה בגוון
39.00 מידע נוסף

חינה אדומה לשיער

אריזה חדשה - אותם מרכיבים בדיוק 🌿 הגיע הזמן לעבור לחינה אדומה לשיער -
39.00 מידע נוסף

צבע טבעי לשיער – חינה חומה

אריזה חדשה - אותם מרכיבים בדיוק 🌿 שילוב צמחים עוצמתי - לגוון עשיר ולשיער
39.00 מידע נוסף

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן