משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

שמן לפטרת ציפורניים

טיפול טבעי לפטרת ציפורניים

פטרת בציפורניים היא בעיה נפוצה בעיקר במדינה חמה ולחה המקנה לה את התנאים האופטימליים להתקיים ולשגשג. רבים מאיתנו סובלים ממנה ומתקשים להיפרד ממנה לצמיתות, אבל כדאי וחשוב לדעת שבהחלט אפרי להביא לריפוי מלא.

במקרים בהם מצב הפטרת הוא קל עד בינוני- טיפול ביתי וטבעי פשוט יעביר את הבעיה בקלות וביעילות. הבעיה לא מצויה ביכולת הריפוי של הפטרייה אלא ביכולת המידור של ההדבקה החוזרת.

לרוב אנחנו מארחים התפתחות של פטריות כתוצאה מהדבקה וקיומם של תנאים מיטיבים לשגשוגה. טיפול בפטרת קיימת ללא הרחקת הגורם המדבק ושינוי התנאים המאפשרים- מייצר הדבקה חוזרת.

מאחר ומדובר על הדבקה חוזרת, כלומר מקום שבו פטרייה כבר התמקמה בעבר, תהליך ההסתגלות של הפטרייה מהיר וקל והדבקה חוזרת היא עיקר הבעיה של ההתמודדות עם פטרת הציפורניים. לכן ולצד קיומו של שמן טיפולי לפטרת ציפורניים שעושה עבודה מצוינת, הטיפול המלא בפטרת לא מסתכם עם שמן לפטריות בציפורניים אלא כולל מכלול רחב יותר של שינוי אורחות חיים.

טיפול טבעי לפטרת ציפורניים – שמן לפטריות בציפורניים

שמן טיפולי לציפורניים שנמצא יעיל ומומלץ במיוחד הוא שמן אתרי של עץ התה אשר ידוע באיכויות האנטיספטיות שלו ומסוגל לטפל בפטרת בציפורניים בתוך כמה ימים ספורים ולרוב עד לפרק זמן של שבוע לכל היותר.

הציבור הרחב אמנם נחשף לנפלאותיו של שמן עץ התה רק בתקופה האחרונה בשעה שמי שמתעסק ברפואה משלימה וקוסמטיקה טבעית מכיר אותו היטב. שמן עץ התה מהווה בסיס טיפולי בשפע של מצבים גופניים שמערבים תהליך זיהומי, דלקתי וגם פטרייתי. מאחר ופטרת הציפורניים היא תוצאה סביבתית- הטיפול שמעניק השמן מנטרל את התנאים המיטיבים לפטרייה ובכך היא נעלמת. כשהתנאים המיטיבים שבים, גם היא.

ישנם גורמי סיכון אשר מגדילים את ההיתכנות להופעתה של פטרת ציפורניים. גורמים אלה מתייחסים לסביבה לחה כמו למשל שחיינים שנמצאים הרבה זמן במים, אנשים אשר חולקים מקלחות משותפות, היגיינה לקויה ועוד.

לטיפול התומך שכולל פיקח סביבתי, הימנעות מרטיבות ממושכת, הימנעות מחלוקה של בתי מרחץ משותפים ברגליים יחפות, הימנעות משיתוף בנעליים עם אנשים אחרים, ייבוש נכון ויסודי של כפות הרגליים לאחר רטיבות ותזונה נכונה שתאזן את הפלורה הטבעית ותשפר את מערכת החיסון, יאפשרו לנטרל את התנאים שנחוצים לפטרייה כדי להתקיים.

כיצד להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בפטרת ציפורן

את שמן עץ התה יש לטפטף באופן ישיר על הציפורן ומתחת לציפורן עד כמה שניתן. זאת לאחר שהרגליים עברו ניקוי יסודי ועמוק עם מים וסבון אנטי בקטריאלי עוצמתי במיוחד. חשוב לזכור שלייבוש אפקטיבי של כפות הרגליים יש תפקיד מכריע בטיפול ומניעה של הפטרת ולכן חשוב להקפיד על כך במיוחד.

את היבוש חשוב לעשות לא באמצעות משיכה או שפשוף, אלא באמצעות טפיחה והספגת הלחות במגבת עד לייבוש מוחלט של האזור. חשוב לגזום ציפורניים ובפרט את הציפורניים הפגועות עד כמה שניתן, אבל לא לגעת בעור הנגוע. חשוב להקפיד לנקות היטב מתחת לציפורניים ומסביב להן על מנת להרחיק כמה שיותר שכבות של לכלוך ופתוגנים שונים. לאחר מכן יש לטפטף כמה טיפות של שמן על כל הציפורניים ולאחר ספיחה שלהם יש לחבוש את אצבעות הרגליים ולשהות כך כמה שעות. מומלץ לעשות את הטיפול במהלך הלילה, מפאת הצורך בחבישה.
לקבלת מידע נוסף פטרת הציפורניים ואמצעי טיפול טבעיים ולביצוע הזמנות צלצלו אלינו בטלפון מספר 077-2127172 ונשמח לעמוד לרשותכם.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן