משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

טהרת הפילינג וחשיבתו- מדריך כיצד להכין ביתי

אבחון סוג עור הפנים

תחזוקה שגרתית נכונה של עור הפנים והגוף תסייע להקל על כלל הנזקים המצטברים לאורך היום. במהלך הזמן, עלולים להצטבר תאי עור מתים, דבר שיכול להוביל לעור חסר חיוניות, נקבוביות סתומות ומרקם מחוספס. לכן, מטרת טיפולי הפילינג היא לסייע בהסרת תאי עור מתים אשר באמצעותם ניתן לחשוף עור רענן, חלק ובהיר יותר.

 

יתרונות הפילינג

  1. ממריץ ומעודד את תהליך ההתחדשות הטבעי של העור. כמו כן, משפר את מרקם העור, מפחית מראה קמטים וקמטוטים, וכך מתקבל גוון עור חלק יותר.
  2. שיפור ספיגת מוצרי הטיפוח השונים. לאחר שימוש בפילינג, קרמי לחות, סרומים ותכשירים אחרים יכולים לחדור עמוק יותר אל תוך העור, ולאפשר למרכיבים הפעילים שלהם לעבוד בצורה יעילה יותר. זה יכול להוביל ללחות טובה יותר, ייצור קולגן מוגבר ושיפור בריאות העור.
  3. סיוע בפתיחת סתימת נקבוביות והסרת זיהומים, כגון עודפי שמן, לכלוך וחיידקים. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אנשים עם עור שמן או נוטה לאקנה. על ידי שמירה על ניקיון הנקבוביות, טיפולי פילינג יכולים לסייע במניעת התפרצויות ולשמור על  גוון עור צלול יותר.
  4. סיוע בדעיכת היפר פיגמנטציה, כתמים כהים וגוון עור לא אחיד. טיפולי פילינג יכולים להועיל במיוחד לאנשים המתמודדים עם נזקי שמש, היפר פיגמנטציה פוסט דלקתית או כתמי גיל.

חשוב לציין כי יש להתאים את התדירות והעוצמה של טיפולי הפילינג לסוגי העור ולבעיותיו האישיות השונות. בנוסף, יש להקפיד על נהלי טיפוח נכונים, כולל הגנה מהשמש ולחות, בפרט לאחר טיפולי פילינג על מנת לתמוך בבריאות העור ולמזער את כל תופעות הלוואי האפשריות.

פילינג ביתי 

איך מכינים פילינג ביתי?

פילינג גוף ביתי ניתן להכין באמצעות שימוש במרכיבים טבעיים הנפוצים במטבח או במזווה שלכם. מתכוני פילינג ביתיים מציעים אלטרנטיבה טבעית וחסכונית יותר למוצרי פילינג מסחריים ותעשייתיים. לאחר שהבנו איך מכינים פילינג לפנים בבית, קדימה לעבודה.

 

מתכון לפילינג ביתי

מתכון פשוט ופופולארי הוא שימוש בסוכר. מערבבים סוכר מגורען עם שמן נשא כמו שמן זית, שמן קוקוס או שמן שקדים, על מנת ליצור משחה. ניתן לעסות בעדינות את התערובת על עור לח בתנועות סיבוביות, תוך התמקדות באזורים הדורשים פילינג. בסיום, שטפו עם מים חמימים.

גרגירי הסוכר מסייעים בהסרת תאי עור מתים, בעוד השמן מעניק לחות ומזין את העור.

 

הכנת פילינג ביתי לפנים

מומלץ לעשות שימוש בשיבולת שועל, כיוון שהיא עדינה ומרגיעה, מה שהופך אותה מתאימה לעור רגיש. יש לטחון שיבולת שועל לאבקה דקה או להשתמש בקמח שיבולת שועל ולערבב אותו עם כמות קטנה של מים או מרכיב לחות אחר, כגון דבש או יוגורט, על מנת ליצור משחה. כאשר התערובת מוכנה, מרחו אותה על הפנים או על הגוף, עסו בעדינות בתנועות סיבוביות ובסיום שטפו במים חמימים. שיבולת השועל מסייעת בהסרת תאי עור מתים ומספקת אפקט מרגיע לעור.

איך עושים פילינג משאריות קפה? גם אם זה נשמע לכם מוזר, ניתן בהחלט להשתמש בשאריות קפה בתור פילינג טבעי בשל המרקם שלו. יש לערבב שאריות קפה עם כמות קטנה של שמן קוקוס או שמן זית ליצירת קרצוף. עסו אותו על עור לח בתנועות סיבוביות עדינות, ואז שטפו. גרגירי הקפה יכולים לסייע בהסרת תאי עור מתים ולספק מוצקות זמנית לעור.

ואם אתם מעוניינים לדעת איך לעשות פילינג מפירות ולהריח בהתאם לעונה, דעו כי לחלוטין ניתן להכין פילינג ביתי מפירות. פירות כמו פפאיה ואננס מכילים אנזימים טבעיים (פפאין וברומלין, בהתאמה) הפועלים כחומרי פילינג. מועכים פפאיה או אננס בשלים ומורחים על הפנים למשך כ-10-15 דקות ולאחר מכן שוטפים במים. האנזימים בפירות אלו מסייעים בפירוק תאי עור מתים, ומקדמים עור חלק ובהיר יותר.

חשוב לדעת כי בעת שימוש בטיפולי פילינג תוצרת בית, חשוב להיות עדינים ומודעים לרגישות העור שלכם. הימנעו מקילוף יתר ותמיד העניקו לחות לעור לאחר מכן כדי לחדש את הלחות. בנוסף, מומלץ לבצע בדיקת אלרגיה בקטע עור קטן לפני מריחת מרכיב חדש כלשהו כדי לוודא שאין תגובות שליליות.

חברת “לבנדר” מציעה לכם פילינג טבעי לגוף המכיל שמנים ארומטיים המשתלבים באופן מושלם עם מלחים ושמנים צמחיים שעושים נפלאות לטיפוח הגוף. המלחים מחטאים את העור ומסירים את שכבת התאים המתים, כך השמנים נספגים אל תוך השכבות העמוקות ומותירים את העור גמיש ורך עם ניחוח וניל פצ’ולי עם שמן אובלפיכה המעניק לעור שלל ויטמינים. מלבד פילינג גוף טבעי, לא פחות חשוב להכיר פילינג טבעי לעור הפנים, עם גרעיני משמש וזרעי חוחובה ופרחי לבנדר מרגיעים. פילינג זה מסייע בניקוי עמוק ויסודי עם שילוב צמחי מרפא התורמים לתחושת רעננות ומראה בריא, ממריץ ומחדש. כך, תחושו את עור הפנים נושם וחיוני.

 

“לבנדר” החלה את דרכה בהכנת תכשירי טיפוח ורחצה טבעיים ביתיים עבור שימוש אישי. בהמשך דרכה “לבנדר” החליטה להתפתח בעקבות ביקוש הולך וגובר מצד קרובים וחברים, אשר ביקשו לרכוש שוב ושוב על מנת להשתמש באופן קבוע.

כל המוצרים עשויים מרכיבים על טהרת הטבע ונרקחים בעבודת יד קפדנית ומנוסה בבית מלאכה בכרכור, ברישיון משרד הבריאות. המוצרים נטולים לחלוטין רכיבים מלאכותיים כגון חומרים משמרים, SLS, חומרי ריח וצבע, פטרו וכימיקלים נוספים. כמו כן, המוצרים מגיעים ישירות לבית הלקוח ארוזים במכלי זכוכית או פלסטיק קל למחזור, ללא אריזות חיצוניות מיותרות, מתוך רצון עז לשמור על איכות הסביבה ככל הניתן.

בואו לרכוש פילינג טבעי שהחל את דרכו בביתנו,

אנחנו כאן לייעץ ולענות לכל שאלה, צרו קשר במספר  077-212-7172.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן