משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

סבון פנים ושמן עץ התה

שמן עץ התה, המופק מן העלים של צמח עץ התה, ידוע כבר במשך מאות שנים בסגולות הריפוי הייחודיות שלו. כתרופה עתיקה שימש שמן עץ התה לטיפול בבעיות בדרכי הנשימה ובצינון. בנוסף, עוד בשימושיו המסורתיים הוא נחשב כתרופה לבעיות עור חמורות, ביניהן פטרת וזיהומים נגיפיים וחיידקיים, כמו גם כתרופת פלא לריפוי פצעים. כיום ידוע כי השמן המופק מעלי עץ התה מסייע ומטפל בפצעי בגרות ובאקנה, ומתאים מאוד לשימוש על עור הפנים כמוצר קוסמטיקה טבעי. אז איך מומלץ לצרוך סבון פנים עץ התה ומה חשוב לדעת?
שמן עץ התה לטיפול באקנה
שימוש בשמן אתרי המופק מצמח עץ התה הוא אחד הרכיבים הטובים והמומלצים ביותר לטיפול טבעי בפצעי אקנה. למעשה, כיוון שרוב התכשירים הרפואיים התעשייתיים נוטים לייבש את העור יתר על המידה, לעור הפנים העדין מומלץ להשתמש בתכשיר טבעי ואורגני. על כן, טיפול באקנה בשמן עץ התה יעניק לעור הפנים את הטיפול הנכון ביותר, יחטא את העור, לצד השארת העור רענן ומוכן לספיגת לחות. נוסף לחיטוי הפצעים והאצת ההחלמה, ולאיזון הלחות הטבעית של העור, שמן עץ התה גם יסייע בריפוי הצלקות שעלולות להתפתח על עור פנים בעייתי.
טיפול בבעיות נוספות
שמן עץ התה נחשב כאחד השמנים הטובים ביותר שניתן לצרוך לריפוי מן הטבע. שמן זה מרפא עוד מגוון בעיות – בעיות נשימתיות וצינון, פטריות עור ואלרגיות (למשל, על הקרקפת, על הציפורניים ועל העור) וטיפול בפצעים וזיהומים בחלל הפה (למשל, אפטות ודלקות חניכיים). בנוסף, שמן עץ התה תורם לריפוי של מחלות עור שונות, בשל הסגולות הייחודיות שלו בחיטוי, ריפוי והזנה טבעית של העור.
סבון פנים טיפולי של לבנדר
בלבנדר – קוסמטיקה טבעית, תוכלי למצוא סבון פנים עץ התה בתור סבון פנים טיפולי לעור שמן ואקנטי, המכיל את שמן עץ התה. הסבון עשיר במיצוי תה ירוק המאזן עור שומני, לניקוי יסודי ועדין. הסבון מומלץ במיוחד לסובלים מפצעי אקנה, מחטא ומשאיר את העור רענן ומוכן לספיגת לחות, וכולל גם שמן זית, שמן לבנדר, שמן פצ’ולי, שמן קוקוס, שמן קיק ושמן רוזווד. המוצרים של לבנדר נרקחים מחומרים אורגניים, מיוצרים בישראל בעבודת יד מוקפדת, מחומרי גלם משובחים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאישור משרד הבריאות. כך תוכלי לאמץ שגרת טיפוח טבעית ואיכותית, אשר תיטיב במיוחד עם עור הפנים שלך.
מתעניינים במוצרי קוסמטיקה טבעיים ואיכותיים? גלו את עולם מוצרי הקוסמטיקה 100% טבעיים וידידותיים לסביבה של לבנדר – קוסמטיקה טבעית. מוזמנים להתרשם מהמגוון הרחב של המוצרים הטבעיים באתר ובחנויות רשת לבנדר – שמנים אתריים, מוצרי טיפוח לעור פנים ולגוף, מוצרים טבעיים לתינוקות, מוצרי טיפוח לגבר, קרם הגנה טבעי ועוד. אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר, תוך הקפדה על איכות מוצרים בלתי מתפשרת. לפרטים נוספים מוזמנים לפנות אלינו באתר, בטלפון: 077-2127172, או בדוא”ל: store@www.lavender.co.il. 

שמן עץ התה וסבון פנים טיפולי טבעיים ובריאים

סבון פנים טיפולי לעור שמן ואקנטי

סבון פנים טיפולי לעור שמן ואקנטי עם שמן זית ושמן קוקוס המנקה ביסודיות ובעדינות.
57.00 מידע נוסף

שמן אתרי עץ התה

שמן מחטא ומנקה ובעל השפעה רגשית מרעננת ומחייה,איכויות של ניקוי וחיטוי ויעיל לטיפול באקנה,
35.00 מידע נוסף

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן