משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

טיפול בקשקשים וחיזוק השיער

איך לעבות את השיער באופן טבעי? טיפול בקשקשים וחיזוק השיער

בעיות הבאות לידי ביטוי בשינויים למיניהם בשיער (קשקשים, נשירה, יובש, שבירה וכד’) הן תמיד תוצאה של הפרת איזון מסוג כזה או אחר. הפרת איזון, יכולה להתרחש בכל מיני צורות:

  • מחסור בחומרים חיוניים כגון חלבונים, מינרלים וויטמינים.
  • הפרעה פנימית במנגנוני הוויסות וההגנה של העור (במקרה זה, עור הקרקפת).
  • הפרעה חיצונית המשפיעה על הגוף.
  • חריגה הורמונלית.

 

גם הגורמים הנפוצים להפרת איזון מגוונים:

  • מחלות (גופניות ונפשיות), פציעות וחבלות.
  • שינויים הורמונליים טבעיים המתרחשים לאורך החיים.
  • נטיות גנטיות.
  • תזונה לא מאוזנת.
  • מפגעים סביבתיים כגון מזג אוויר, קרינה, זיהומים שונים וכד’.
  • חשיפה לחומרים ולכימיקלים מזיקים.
  • מתח נפשי לאורך זמן, או סטרס קיצוני מאד, אפילו אם הוא נמשך זמן קצר בלבד.
  • מחסור בשינה, או איכות שינה ירודה.
  • תהליכי הזדקנות טבעיים.

לכן, כאשר סובלים משיער מלא קשקשים, נשירה, או שינויים אחרים בשיער, בשלב הראשון כדאי לבצע בדיקות דם כדי לבדוק האם הבעיה טמונה בחסרים כלשהם ולבחון אילו היבטים אחרים של אורח החיים עלולים לתרום לתופעה.
השלב הבא הוא, הפחתה ככל האפשר של השימוש במוצרים המכילים כימיקלים, אשר מגרים את עור הקרקפת, מחלישים את השיער ומייבשים אותו.

 

קשקשים בשיער ונשירה

רבים נוטים לקשר בין קשקשים ונשירה משום שלפעמים אותה הסיבה גורמת לשתי התופעות, אך למעשה, קשקשים לא גורמים לנשירה (ולהיפך). ישנם גם מקרים בהם הסיבות לכל אחת מהבעיות הללו הן שונות (למשל, מחלת עור בקרקפת המשולבת עם מתח נפשי ועם אלרגיה לתכשיר מסוים). לכן, חשוב לאבחן את מקור התופעה לפני שמתחילים לחפש טיפול בקשקשים ונשירת שיער ולהתאים את הטיפול לגורם הבעיה.

 

מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים לשיער מבית “לבנדר”

ב”לבנדר” ממליצים על מעבר למוצרי שיער שהם 100% טבעיים (שמפו, קרמים וסרומים, צבעי שיער ותכשירים אחרים). כל מוצרי השיער של החברה נטולי סיליקון ושאר כימיקלים מזיקים המצויים במרבית מוצרי השיער המסחריים ופוגעים בבריאות השיער ועור הקרקפת, ומכילים שמנים צמחיים טבעיים, המזינים את השיער.
לדוגמא, במקרה של קשקשת, מומלץ להחליף תרופות וטיפולים אגרסיביים למיניהם בטיפול בקשקשים באופן טבעי. האפשרויות הן רבות וניתן לרכוש מוצרים מוכנים, או להרכיב לבד מוצרים מותאמים אישית.
למשל, אם מחפשים מסכה טבעית לקשקשים, ניתן לבחור בין משחות ואבקות צבע, שמשיגות כמה מטרות במוצר אחד: גם צביעה של השיער וגם מניעת קשקשים, הזנת עור הקרקפת וחיזוק השיער.
אם לא מעוניינים בצבע, ניתן להשתמש באחד השמנים המומלצים והמוכרים כמפחיתי קשקשים למריחה ועיסוי של עור הקרקפת, כמו למשל, שמן אגוזי לוז, שמן קוקוס, ותערובות שמנים אתריים שונים לפי המלצת הצוות.

 

מדוע לבחור דווקא במוצרים של “לבנדר”?

“לבנדר” נולדה כשמקימיה, שעד אז נהגו לרקוח בביתם מוצרי קוסמטיקה טבעית לשימושם האישי בלבד, נדהמו לגלות את גודל הביקוש למוצריהם בקרב קרובי משפחה, מכרים וחברים ש”טעמו” מהם.
גם כיום, כחברה ותיקה ומוכרת, הם מקפידים על ייצור איכותי, בכמויות קטנות ואינם מחליפים את מלאכת הרקיחה הידנית בשיטות הכנה ממוכנות ותעשייתיות.

כל המוצרים מבית “לבנדר” עשויים 100% רכיבים טבעיים באיכות גבוהה, הנבחרים בקפידה ומיובאים ממקומות שונים בעולם. המוצרים מיטיבים עם השיער ועם העור בזכות תערובות ייחודיות של מיצויים, שמנים צמחיים וחומרים אחרים, שתומכים בשיקום השיער ועור הקרקפת, בהזנתם ובחיזוקם, ומשיבים להם את האיזון שהופר.
בנוסף לכך:

  • המוצרים מכילים ריכוז גבוה של חומרים פעילים – עד פי 5 בהשוואה למוצרים התעשייתיים הרגילים. לכן, הם יעילים הרבה יותר ומשיגים תוצאות בטווח הארוך.
  • כל המוצרים מיוצרים בעבודת יד דייקנית וקפדנית בבית המלאכה בכרכור, ברישיון משרד הבריאות.
  • כל המוצרים חפים לחלוטין מכל חומר סינטטי ומכימיקלים מזיקים. אין בהם חומרי הקצפה כגון SLS, לא פטרו כימיקלים, לא חומרים משמרים ולא צבעים סינטטיים. ריחם הנפלא מושג באמצעות שמנים ארומטיים באיכות מעולה, מבית היוצר של הטבע.
  • החברה מקפידה מאד על טריות מוצריה. לכן היא מייצרת אותם בכמות קטנה בכל סבב ייצור, כך שהם מגיעים מהר אל הלקוח ואינם מתיישנים על המדף.
  • מוצרי החברה ארוזים במכלי זכוכית או פלסטיק קל למחזור, ללא אריזות חיצוניות מיותרות, במטרה למזער ככל האפשר את הפגיעה בסביבה.

 

אם גם אתם מעוניינים לרכוש מוצרים בריאים ואפקטיביים לטיפול בשיער ולא בטוחים במה לבחור, אנו בלבנדר קוסמטיקה נמצאים כאן לייעץ ולענות על כל שאלה.

מוזמנות ומוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 077-212-7172

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

אנחנו כבר חברים, אבל חד פעמית נבקש ממך שוב למלא פרטים אלו כדי שההתחברות שלך בהמשך תהיה מהירה יותר. (אל דאגה, כל ההטבות שלך שמורות אצלנו)

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן