משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

יתרונות והמלצות שמפו טבעי לחיזוק השיער

שמפו לחיזוק השיער

נתעמק בעולם השמפו הטבעי ונחקור את היתרונות שהם מציעים לשמירה על שיער בריא וחזק. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, חשוב לעשות בחירות מושכלות בכל הנוגע לטיפוח השיער.

לפני שנצלול להבין איזה שמפו הכי בריא לשיער, בואו ניקח רגע להעריך את נבכי השיער. השיער מורכב משלוש שכבות הכוללות את שכבת המדוללה, קליפת המוח והציפורן, כל אחת עם תכונות ייחודיות משלה. על מנת לשמור על שיער בריא, חשוב לספק את ההזנה וההגנה הדרושים לו. כאן נכנסת לתמונה הבחירה בשמפו הנכון.

סוגי שמפו

שמפו סינתטי ושמפו טבעי הם שני סוגים עיקריים של שמפו המשמשים לניקוי השיער. שמפו עם רכיבים סינטטיים מכיל כימיקלים רבים שנועדו להסיר שומנים, כדי לשמר את חיי המדף של המוצר הם מכילים חומרים משמרים וכדי להעניק ריחות – הם לרוב מכילים תוספי ריח סינטטיים. כל אלו מחלישים את השיער, מקדמים נשירה ומייבשים את השיער לטווח הרחוק.

שמפו טבעי, לעומת זאת, מורכב עם מרכיבים שמקורם בטבע, כגון שמנים צמחיים, תמציות בוטניות ושמנים אתריים. תכונותיהם העדינות והמזינות הופכות אותם לבחירה האידיאלית לשמירה על בריאות השיער מבלי להתפשר על היעילות. שמפו טבעי כאמור מכיל שמנים איכותיים כגון שמן זית, שמן קוקוס ושמן שקדים, אשר יכולים מנקיםאת השיער ומעניקים לו לחות, בנוסף צמחים ותמציות טבעיים, כגון אלוורה, קמומיל ולבנדר, יכולים לספק יתרונות נוספים לשיער, כגון חיזוק והרגעה. חשוב לדעת כי שמפו טבעי מכיל רכיבים הממריצים את זרימת הדם בקרקפת, מחזקים את שורש השערה, ומצמצמים נשירה.

 

 יתרונות השימוש בשמפו טבעי

1. הימנעות מכימיקלים מזיקים – אחד היתרונות המשמעותיים של שמפו טבעי הוא היעדר כימיקלים מזיקים כגון, סולפטים, פרבנים וניחוחות סינתטיים. הללו גורמים לגירוי בקרקפת, יובש ואפילו נשירת שיער. על ידי בחירה בשמפו טבעי, אתם למעשה בוחרים אלטרנטיבה בטוחה יותר ועדינה הן לשיער והן לקרקפת שלכם.

2. הזנה וחיזוק השיער – שמפו טבעי מועשר בתמציות בוטניות ושמנים אתריים המספקים רכיבי תזונה חשובים לשיער. כמו כן, מרכיבים כמו שמן זית, קמומיל ולבנדר שימשו במשך מאות שנים עקב תכונות ההזנה והחיזוק שלהם. לכן, על ידי שילוב שמפו טבעי בשגרת טיפוח השיער, תקבלו שיער בריא יותר, מבריק וגמיש יותר.

3. הפחתת נשירת שיער ונזק למבנה השערה – שמפו קונבנציונלי מכיל כאמור, חומרי ניקוי קשים המסירים את שכבת ההגנה הטבעית של השיער, מה שהופך אותו רגיש יותר לשבירת השערה ואף לנשירת שיער. שמפו טבעי, לעומת זאת, הוא שמפו בריא לשיער, מנקה בעדינות את השיער מבלי לשבש את האיזון הטבעי. מה שמסייע בהפחתת נשירת שיער ונזקים לשערה.

 

השמפו הבריא ביותר לשיער

קיים מגוון רחב של סוגי שמפו, לכן זה יכול להיות מאתגר להצליח לבחור שמפו טוב לשיער אשר מתאים לצרכי השיער הספציפיים שלכם. על מנת לסייע לכם בבחירת השמפו הבריא ביותר, מומלץ לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

1. סוג שיער- סוגי שיער שונים דורשים טיפול שונה. בין אם שיער יבש, שמן או רגיל, ישנן אפשרויות שמפו טבעיות שונות המותאמות לתת מענה לצרכים ספציפיים ולספק את ההזנה הדרושה.

2. בעיות שיער ספציפיות- אם אתם חווים נשירת שיער, יובש או נזק, חפשו שמפו מומלץ לשיער יבש ופגום. מרכיבים כמו רוזמרין ושמן ארגן נודעו כמקדמים צמיחת שיער ומתקנים גדילים פגומים ביעילות.

3. מרכיבים טבעיים- בבחירת שמפו טבעי, שימו לב לרשימת הרכיבים שבו. חפשו תמציות טבעיות, שמנים וחומרים בוטניים המתאימים לסוג השיער שלכם.

שמפו ארגן לחיזוק שורשי השיער

חדש - שמפו מוצק טבעי וטבעוני להמרצה וחיזוק שורשי השיער. מקציף ומנקה היטב את
42.00 מידע נוסף

שמפו מוצק טיפולי משמן זית

חוויה מרעננת ואקולוגית במקלחת! שמפו מוצק (שמפו בר) טבעי וטבעוני המיועד לבעלי קרקפת רגישה,
39.00 מידע נוסף

שמפו טבעי משמן זית

שמפו טבעי עדין לעור הקרקפת ולשיער, מעולה לשימוש יומיומי. בניחוח נפלא ומרענן של קלנדולה,
39.00139.00 מידע נוסף

שימוש וטיפים לתוצאות אופטימליות

כדי למקסם את יתרונותיו של שמפו טוב המיוצר מחומרים טבעיים, כדאי לקחת בחשבון את הטיפים הבאים:

1. טכניקות שמפו נכונות- הרטיבו היטב את השיער והניחו כמות קטנה של שמפו על הקרקפת. עסו בעדינות, תוך התמקדות בשורשים. שטפו היטב וחזרו על הפעולה במידת הצורך. הימנעו משימוש בכמויות מוגזמות של שמפו, מכיוון שהוא יכול להסיר את השמנים הטבעיים של הקרקפת שלכם.

2. תדירות השמפו- האם שמפו מזיק לשיער? חשוב לשים לב לתדירות השימוש בשמפו. תדירות גבוהה בשימוש בשמפו יכולה להוביל ליובש, בעוד שתדירות נמוכה בשימוש בשמפו יכולה לגרום להצטברות לכלוך ואף לבעיות בקרקפת. לכן, חשוב למצוא את האיזון שמתאים לכם, ההמלצה לשימוש בשמפו היא בתדירות של כל יומיים-שלושה.

3. השלימו את שגרת טיפוח השיער עם מרכך מתאים- כדי להעצים את היתרונות של שמפו טבעי, מומלץ להשתמש במרכך טבעי המשלים ולשלב שגרת טיפוח אשר מזינה את השיער. כמו כן, מומלץ להשתמש במסרק רחב שיניים על מנת למזער שבירה של שיער ולהגן עליו.

 

שמפו מומלץ לשיער בריא

לבנדר" מציעים מגוון סוגי שמפו טבעיים המעניקים מענה לסוגי שיער שונים ובעיות שונות. אם אתם רוצים לדעת איזה שמפו טוב לנשירת שיער או לבעיות אחרות מהן השיער שלכם סובל, הנה כמה מההמלצות המובילות:

1. שמפו טבעי מזין- שצפו טבעי, עדין לשיער ולעור הקרקפת, מזין בלחות ואינו מייבש. השמפו מיוצר מ100% חומרים טבעיים, נטול חומרים משמרים, נטול תוספת מלח, ללא SLS ותוצרי נפט, ללא חומרי ריח מלבד שמנים ארומטיים.

2. שמפו לחיזוק שורשי השיער- אידיאלי לבעלי שיער שביר ודליל, שמפו זה רותם את כוחו של הארגן לחיזוק זקיקי השיער, הפחתת נשירת שיער ושיפור בריאות השיער.

3. שמפו מוצק טיפולי- שמפו מוצק טבעי וטבעוני מיועד לבעלי קרקפת רגישה, מנקה היטב את השיער והקרקפת, נוח לשימוש ובריח נפלא. שמפו זה מקל באופן משמעותי על גרד בקרקפת, פסוריאזיס וכן קשקשים ומעניק לשיער מראה חיוני ובריא.

יש מגוון סוגי שמפו, כגון שמפו ללחות, שמפו לחיזוק השערה, שמפו להזנה, שמפו לשיער יבש, המלצות הן לפי סוג השיער ולפי הבעיה ממנו הוא סובל. לכן בחירת השמפו המתאים היא קריטית לשמירה על שיער בריא וחזק. שמפו טבעי מציע יתרונות רבים, כולל הימנעות מכימיקלים מזיקים, הזנת שיער והפחתת הסיכון לנשירת שיער. על ידי התחשבות בסוג השיער, תוכלו למצוא את השמפו הבריא ביותר לצרכים האישיים שלכם.

"לבנדר" מחויבים לספק מוצרי טיפוח שיער טבעיים באיכות גבוהה המספקים תוצאות יוצאות דופן. לשיער בריא יותר, מוזמנים להכיר את המוצרים הטבעיים של "לבנדר". כל המוצרים שלנו עשויים מרכיבים על טהרת הטבע ונטולים לחלוטין רכיבים מלאכותיים כגון חומרים משמרים, SLS, חומרי ריח וצבע, פטרו וכימיקלים נוספים. כמו כן, המוצרים מגיעים ישירות לבית הלקוח ארוזים במכלי זכוכית או פלסטיק קל למחזור, ללא אריזות חיצוניות מיותרות, מתוך רצון עז לשמור על איכות הסביבה ככל הניתן.

שמרו על בריאות השיער והקרקפת שלכם עם "לבנדר",

אנחנו כאן לייעץ ולענות לכל שאלה,

צרו קשר במספר  077-212-7172.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן