משלוח חינם מעל ₪300. חברי מועדון נהנים יותר. להתחברות/הצטרפות

מסכת שיער טבעית- מדריך שיקום שיער בבית

מסכת שיער טבעית- מדריך שיקום שיער בבית

השיער שלנו זקוק להגנה וטיפוח וזאת משום שלא מדובר באיבר חיי המקבל אספקת דם ומוזן מבפנים, במקביל מדובר על איבר חשוף, אולי הכי חשוף שיש לנו בגוף – לשמש ישירה, מלחים, זיהום אוויר, השפעות הגיל, התזונה ושימוש בחומרים המכילים כימיקלים סינטטים הפוגעים במראה, בברק, במרקם ובשלמות שלו.

טיפוח השיער צריך להיות מידתי ולהתאים לסוג השיער והוא נעשה בכמה דרכים: הזנה, הגנה ומניעה. למרות שהשיער עצמו הוא אינו איבר חיי, הקרקפת ממנה ממנה הוא צומח דווקא כן וגם היא משפיעה עליו משמעותית, ולכן מהווה חלק בלתי נפרד מהמכלול שדורש את התייחסותנו בשגרת הטיפוח.

מסכה לשיער היא חיונית אבל היא מהווה רק חלק משגרה רחבה יותר שכוללת גם את השמפו הנכון, סרום, הימנעות משמש ישירה וכמובן איכות ושלמות התזונה שלנו וקבלת כל הויטמינים והמינרלים שנחוצים לנו. שיער שלא נראה טוב הוא הרבה פעמים פשוט שיער הסובל ממחסור תזונתי. שער יפגע בעיקר ובאופן משמעותי בשינויי משקל קיצוניים משום שאלו מובילים לצניחה באלקטרוליטים ומנגנוני פיצוי יעבדו על חשבון השוליים- כמו שיער, ציפורניים, שיניים ועור כדי לשמר כמה שיותר משאבים לאיברים הפנימיים.

במידה ושיערך מאבד מהחיות שלו, או בנשירה משמעותית – כדאי תמיד להתחיל בבדיקת דם הבוחנת האם ישנם חוסרים של ויטמנים או מינרלים, או שינוי בריאותי המחייב התייחסות.

שיקום שיער בבית

ישנן דרכים רבות וטובות לשקם את השיער בבית ובאופן טבעי. מסכת שיער טבעית אפשר לקנות מוכנה ואפשר גם להכין אחת בבית. הכנת המסכה בבית לעיתים כרוכה בהתארגנות וזמן הכנה ולכן רוב האנשים מעדיפים מסכה טבעית לשיער שתהיה להם זמינה בבית מבעוד מועד.

מסכת שיער ביתית להכנה עצמית יכולה להיות יופי של תמיכה לשיער באופן שוטף. כמובן שעל מנת להעניק לשיער את כל מה שהוא זקוק לו ובנוסף להבטיח ניקיון מלא, חשוב לדעת לעשות את ההרכבים הנכונים, ולכן בפרט במקרים שבהם נדרשת מסכת הזנה לשיער יבש, או לשיער שזקוק לשיקום משמעותי חשוב לדעת לרקוח את החומרים בצורה מושכלת.

איך להכין מסכה בבית

בהנחה שאתם דואגים להזנה מלאה ממקורות כאלה ואחרים, כדאי לדעת שאין המוסיף גורע בניהול נכון, או במילים אחרות- אי אפשר למרוח יותר מדי אבוקדו על השיער. כן, זה הרמז הראשון- אנחנו יכולים ואף מומלץ לנו למרוח לפחות חלק מדברי המאכל שלנו על השער. זה כולל את רוב סוגי השמנים האיכותיים וגם מזון מן החי שהוא רווי בשומן- כמו אבוקדו, אבל גם דבש יעשה טוב לשיער ואפילו החלמון של הביצה. כדי לנקות את השיער אפשר לעשות שימוש בחומץ או סודה לשתייה.

מסכה לשיער יבש צריכה להיות מבוססת שמן כאשר שמן פשתן, שמן זית ושמן שומשום – אלו יהווו פתרון נפלא לבעיית יובש בקרקפת המוביל ליובש בשיער. מסכה לשיער ביתית יכולה להיות מבוססת על חומר אחד בלבד ויכולה להיות מועשרת בכמה סוגי חומרים.

מתכון מומלץ של מסכה טבעית לשיער יבש

מסכה לשיער טבעית אותה מכינים בבית מיועדת לשימוש חד פעמי כדי להבטיח טריות של המרכיבים לכן חשוב להקפיד על מינונים קטנים כדי להימנע מבזבוז.

יש לערבב כפית אחת של שמן קוקוס, כפית אחת של שמן זית, כפית אחת של שמן קיק– כולם בכבישה קרה, לזה להוסיף כפית אחת של דבש וחלמון אחד של ביצה. לערבב יחד ולמרוח על השיער תוך עיסוי ארוך של הקרקפת, להניח למרקחה לשהות על השער משך כחצי שעה ולשטוף.

בלבנדר רוקחים עבורך מוצרי שיער 100% טבעיים השומרים גם על השיער וגם על עור הקרקפת. סדרת המוצרים לשיער שלנו מותאמת ליובש או שומניות בקרקפת, חיזוק שורשי השיער, שיער מפוצל ופריז. תוכלו למצוא אצלינו שמפו טבעי לשיער, סרום משמנים טבעיים המתאים לשיער חלק או קרם עיצוב לשיער גלי ומתולתל. כל המוצרים שלנו מחזירים לשיער את האיזון והלחות הטבעיים.

כתיבת תגובה

האי מייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים*

חשוב לנו שתדעו

אנחנו מייצרים ברישיון משרד הבריאות ובאיכות עולמית לפי תקן תנאי יצור נאותים ובפיקוח מכון התקנים

כל המוצרים מיוצרים בישראל בבית המלאכה שלנו בפרדס חנה בעבודת יד מוקפדת עם שמן זית ישראלי

משתמשים רק בחומרי גלם טבעיים ומוכרים שנים רבות כבטוחים לשימוש בכל רחבי העולם, ללא ניסויים בבעלי חיים ובמקסימום בטיחות

לבנדר מייצרת אך ורק קוסמטיקה 100% טבעית נקייה מכימיקלים, משמרים, תוצרי נפט, חומרי ריח סינטטיים. רק טבעי עבורך!

לבנדר מייצרת קוסמטיקה אקולוגית ללא אריזות חיצוניות למוצרים, אריזות מתמחזרות ושפכים טובים לסביבה

שומרים על בעלי החיים- רוב המוצרים שלנו טבעוניים לחלוטין בפיקוח ויגן פרנדלי

סל קניות

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

דילוג לתוכן